دادستان کرمانشاه خبر داد:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از انهدام باند بزرگ کلاهبرداری با غصب عناوین دولتی و حکومتی در کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 17 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه شهرام کرمی با اعلام این خبر اظهارکرد: یک باند بزرگ کلاهبرداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کرمانشاه متلاشی شد و اکثر اعضای آن دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این باند با غصب عناوین دولتی و حکومتی مردم را اغوا کرده و به بهانه دریافت وام‌های کم بهره و بلند مدت از آن‌ها مبالغی را دریافت می‌کردند.
دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه تاکنون در رابطه با این پرونده هشت نفر دستگیر شده اند و یک نفر هم متواری است، اعلام کرد: این پرونده ۱۲۰ نفر شاکی دارد.
وی با بیان اینکه متهمین این پرونده عناوین اتهامی مختلفی دارند، گفت: علاوه بر اینکه غصب عناوین دولتی و حکومتی مجازات حبس را به دنبال دارد، این متهمین به دلیل اتهامات دیگری همچون معاملات ربوی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سلاح سرد، مشروبات الکلی و ... بصورت جدا مجازت خواهند شد.
مدعی العموم استان افزود: پس از دستگیری دیگر متهم، این پرونده تکمیل شده و به دادگاه ارسال می‌شود و با صدور رای نهایی، برای پرداخت مطالبات مالباختگان اقدام می‌شود.
دادستان کرمانشاه در ضمن اینکه از مردم خواست تا هشیاری خود را در برابر چنین پیشنهادات اغوا کننده‌ای حفظ کنند، گفت: مردم نسبت به این مسئله حساس باشند که اگر فردی علنا اعلام کرد به دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و انقلابی متصل است، قصد چنین فردی کلاهبرداری و اخاذی است.
وی تاکید کرد: پرونده این کلاهبرداری به صورت قاطع در دستگاه قضایی استان رسیدگی می‌شود و نتایج آن بعد بعد از صدور حکم دادگاه اعلام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار