رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان در پیامی اعیاد سوم شعبان، ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 17 March 2021
رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان در پیامی اعیاد سوم شعبان، ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان همدان، متن پیام حسین محرابی به شرح زیر است:
 
"حسین منی، انا من حسینی"

ماه شعبان، ماه اعیادی باشکوه و  آسمانی است؛ ایامی  که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس (س) آغاز می‌شود و شور و شعفی بی بدیل در دل و جانمان می‌پراکند.

سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت  و پاسداشت این ایام خجسته از آن‌ها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد نموده و این یادگار را در تاریخ اسلام و انقلاب به و ودیعه گذاشت.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی‌گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.

به راستی که جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از اسوه وفاداری و ایثار، ابوالفضل العباس (ع)، جانفشان عرصه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گردیده اند و ایثارگران بزرگوار با تاسی از امام سجاد (ع)، سال‌ها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آوران ایستادگی با سلاح معنویت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

اینجانب اعیاد خجسته ماه پر خیر و برکت شعبان، روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر و خانواده‌های همیشه سرافراز شهداء که ترجمان بی بدیل جانفشانی و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند را تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، با بهره گیری از رهنمود‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار