استاندار کرمانشاه با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن فرخنده ایام اعیاد شعبانیه و میلاد اسوه‌های آزادگی، جهاد، فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی، روز پاسدار را به سبزپوشان غیور و مدافعان دلیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز جانباز را به مجاهدان فداکار و عموم مردم ولایتمدار، بصیر، مومن و انقلابی استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 17 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه ؛ در متن پیام «هوشنگ بازوند» آمده است:
سوم شعبان، روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام و سالروز میلاد پر سرور سرور شهیدان امام حسین (ع)، قافله سالار عشق و شهادت، امام خوبی‌ها و اسوه پاسداری از دین و آزادگی فرصتی است که از خدمات شایسته پاسداران غیور، با ایمان، سبزپوشان بصیر و دلیر، پیروان مکتب و نهضت حسینی، حافظان عزت و سربلندی ایران اسلامی تشکر و قدردانی نماییم و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه سردار و قهرمان ملت ایران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم. پاسداران رشید سپاه اسلام که در مردانگی و فتوت سرآمد و الگو هستند، امروز با نقش آفرینی در منطقه امنیت و آرامش ایران عزیز اسلامی را عزتمندانه حفظ کرده اند.
جانبازان گرانمایه نیز که به تعبیر حضرت امام راحل (ره) با تقدیم بخشی از وجود خود در راه دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به نقطه اوج نائل آمدند، همواره به عنوان آیینه‌تمام نمای ایثار و ازخودگذشتگی فراروی ملت شریف ایران هستند که همیشه قدردان این رشادت‌های فرزندان رشید خویش اند.
اینجانب ضمن تبریک این سه مناسبت خجسته در طلیعه ماه مبارک شعبان که با فرخنده زادروز با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آغاز گشته و با میلاد فرخنده سپهسالار دشت کربلا حضرت قمر بنی هاشم (ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین (ع) ادامه می‌یابد از خداوند منان برای مومنین الهی شادکامی و سرور خواستارم و از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی برای دفاع از این مرز و بوم و همیاری و همدلی مردم در بحران‌ها صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.
از خداوند متعال برای همه عزیزان و مجاهدان سختکوش این عرصه دوام توفیق و مجاهدت تحت زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را مسئلت دارم.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار