در نشست خبری پس از ثبت نام
علی اکبری تبار پس از ثبت نام برای کاندیداتوری در شورای شهر یاسوج افزود : فعالیتم را با رسانه‌ها شروع کرده‌ام ، چرا که اعتقاد به شفاف سازی و مطالبه‌گری دارم.
کد خبر: ۹۴۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 17 March 2021

عضو فعلی شورای شهر یاسوج گفت : اعیاد نیمه شعبان را تبریک می‌گوئیم و امیدوارم این نشست‌ها و برخاست‌ها در راستای انقلاب مهدویت باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد علی اکبری تبار پس از ثبت نام برای کاندیداتوری در شورای شهر یاسوج افزود : فعالیتم را با رسانه‌ها شروع کرده‌ام ، چرا که اعتقاد به شفاف سازی و مطالبه‌گری دارم.
اکبری گفت : فارغ از هر گونه شعار، و شایعات کوچه و بازاری، می‌خواهم عضوی مطالبه گر باشم. در دوره پنجم مردم عزیزمان به وضوح دیدند، که من همواره مطالبه گری می‌کردم، سئوال از شهردار، و سایر مسئولان همواره در اولویت‌کاری بنده بود. به قول معصوم، جامعه‌ای که در آن سئوال و پرسشگری نباشد، جامعه خاموش و سستی است. باید فرهنگ پرسشگری و مطالبه‌گری را در جامعه پیاده سازی کنیم.
وی ادامه داد : این قول را می دهم، که اگر توفیقی در شورای ششم حاصل شد، اتاق فکر رسانه ای را تشکیل خواهم داد. با توجه به تجاربی که در حوزه های عمرانی، مهندسی، خدماتی، فضای سبز و سیما و منظر دارم، این اتاق فکر را پایه گذاری می کنم. کارها باید به شکل خرد جمعی به جلو برود. خلاء بزرگی که در شورای پنجم وجود داشتف این است که کار ها، به شکل کارشناسی و خرد جمعی نبود. اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی کمک کار اعضای شورای اسلامی می توانند، باشند.
اکبری تبار گفت : شهردار، کلانتر شهر است و در تمام مسائل شهری مدیریت می کند و شورا به عنوان ناظر به وظیفه خود عمل می کند.
وی افزود : اگر با خرد جمعی حرکت کنیم، توفیقات بیشتری حاصل می شود. شوراهای اسلامی باید در مسیر قانون حرکت کنند.
مدیریت شهری، فقط شهرداری و شوراهای اسلامی نیست. استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رأس مدیریت شهری است، راه و شهرسازی، معاون عمرانی و... جزو مدیریت شهری است. بخشی از پروژه ها به دلیل عدم اعتبار مانده اند که همه باید کمک کنند، این پروژه به اتمام برسند.
عضو شورای شهر یاسوج گفت : توسعه شهر نشینی و پویا، ویژگی های متعددی دارد. طرح جامع و مهاجرت پذیری باید داشته باشیم. چشم انداز توسعه شهری در شهر یاسوج مشخص نیست. عدم توزیع عادلانه خدمات، و آسیب های اجتماعی و ... از عوامل این مسائل است.
وی افزود : خوراک لازم را به مدیریت شهری ارائه دادیم. طرح جامع شهری 14 سال است که بازنگری نشده است. طرح جامع مهاجرت پذیری و گردشگری باید طراحی شود.
اکبری گفت : تدوین طرح جامع ترافیکی، ساماندهی آبشار یاسوج و... باید مدنظر قرار بگیرد. مصوبه های زیادی برای توسعه گردشگری و زیرساخت های شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم.
وی اظهار داشت : برای میدان انقلاب و میدان امام حسین و سایر میادین ما مصوبه زیر گذر و روگذر داریم، اما در بحث اجرا هیچ کاری صورت نگرفت.
عضو شورای شهر یاسوج افزود : اگر زلزله سی سخت در شهر یاسوج اتفاق می افتاد، به دلیل سازه های غیرموقت، خسارت جانی و مالی زیادی وارد می شد.
وی گفت : برای ساماندهی قبرستان های طایفه ای و قبرستان اصلی شهر مصوبه های زیادی داریم. شهر یاسوج، شهر مردگان شده است.
اکبری تبار ادامه داد : شهر یاسوج، مشکلات زیادی دارد، سگ های ولگرد امان مردم را بریده است. یاسوج هنوز سینما ندارد، باید موضوع سینما که پروژه آن 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، دنبال شود.

این عضو شورا گفت : اختلاف سلیقه در شورا بوده، اما درب شوراها همواره بر روی رسانه باز بود. با حضور رسانه ها امکان تخلف وجود نداشت. پرسش، بحث و تبادل نظر از حسنات شورای پنجم شهر یاسوج بود.

اکبری تبار افزود : نهال هایی را در شهر یاسوج کاشته ایم، که امیدواریم با مدیریت دلسوز مشکلات را برطرف کنیم.
وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: من متولد سال 60 هستم، و در راستای گام دوم انقلاب و با مشورت با مهندسین، فرهیختگان و معتمدین شهر گام های بعدی را در شورای شهر یاسوج برخواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار