سرمایه گذار بخش خصوصی با شعار توسعه اقتصادی به میدان رقابت شورای شهر یاسوج آمد
کد خبر: ۹۴۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ 16 March 2021

 سرمایه گذار بخش خصوصی و بازرس انجمن صنفی مراکز خودرویی کشور جهت حضور در ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج اعلام حضور کرد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یاسر رحیمی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق و مدیر شرکت ایمن خودرو دنا
عضو مجمع خیرین استان است که دلیل عمئه حضور خود در انتخابات را عرصه اقتصادی اعلام می کند .

رحیمی دلیل عمده دلیل خود که همان اقتصادی باشد را اینگونه عنوان می کند ؛ تا زمانی که از لحاظ اقتصادی قوی نباشیم هر طرح و برنامه محکوم به شکست است و هر چه اقتصاد قوی تر باشد بهتر می توانیم زمینه پیشرفت را برای شهر مهیا کنیم .

وی اضافه کرد : در این برهه از زمان بر خود واجب دیدم باتوکل به خدا و حمایت دوستانم از طوایف مختلف بویراحمد قدم در راه خدمت به این مردم بگذارم .

سرمایه گذار بخش خصوصی حمایت از سرمایه گذاری های نوین و تلاش برای احیا فرصت های را از دیگر اهداف حضور خود در انتخابات برشمرد و افزود : این فرصت ها در دوره های گذشته معطل مانده است که باید چاره اندیشی کرد .

وی اضافه کرد: توسعه اقتصادی و ثروت آفرینی یکی دیگر از اهداف است چرا که با داشتن همه مهارت ها، اما بدون ثروت ،راه به جایی نخواهیم برد. هدف دیگر زیبایی سازی شهری و توسعه زیرساخت های گردشگری است که در این سالیان کاری از پیش نبرده ایم. ورودی های شهر یاسوج زیبنده پایتخت طبیعت ایران نیست و کوتاهی نموده ایم .

یاسر رحیمی در پایان گفت : دوستان و مردم شریف بویر احمد بیاییم و برای همیشه دست از تعصبات قومی برداریم و برای اینده فرزندانمان بدون تعصب تصمیم بگیریم . امیدوارم خداوند ما را در این مسیر یاری کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار