دبیر ستاد انتخابات ۱۴۰۰ استان کرمانشاه گفت: سه ساعت مانده به پایان ثبت نام شوراها عدد داوطلبین چهار رقمی شد
کد خبر: ۹۴۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 16 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه جلیل بالایی ضمن تقدیر و سپاس از همه کسانی که با احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت خویش و اداره امور شهرها و با شناخت دقیق از اوضاع کنونی برای عضویت در شوراهای شهر استان داوطلب و ثبت نام نمودند اظهار کرد: حضور و مشارکت نامزدها در گروه ها و اقشار مختلف مردم زمینه ساز یک مشارکت خوب و به لطف خدا یک رقابت جدی خواهد بود

بالایی با اشاره به تمدید زمان ثبت نام حضوری تا ساعت ۲۰ و غیر حضوری تا ساعت ۲۴ (دفاتر پیشخوان و دسکتاپ ) گفت:تاکنون ۱۰۲۳ نفر در سامانه ثبت نام مورد تایید قرار گرفته که از این تعداد ۱۰۷ نفر خانم و ۹۱۶ نفر آقا می باشد.


بالایی بیشترین عدد مربوط به مدرک تحصیلی را ۶۰۱ نفر و دارای مدرک تحصبلی لیسانس اعلام و اضافه کرد: ۲۸۳ نفر فوق لیسانس، ۱۳ نفر دکتری ، ۷۸ نفر فوق دیپلم و ۳۰ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشند.


سخنگوی ستاد انتخابات استان میزان ایثارگری ثبت نام شدگان را ۱۷ درصد و سهم افرادی که سابقه عضویت در شورا را داشتند ۱۹ درصد بیان کرد و تصریح کرد: بالاترین عدد مربوط به شورای شهر کرمانشاه با ۲۰۲ داوطلب و کمترین راشهر های گودین و باینگان و با ۸ نفر داوطلب می باشد.


بالایی رشد سه شاخص جوانگرایی ، استقبال تحصلیکردگان دانشگاهی و حضور زنان را نسبت به دوره های قبل مشهود دانست و گفت :خوشبختانه در این دوره بیش از ۸۷ درصد داوطلبین لیسانس و بالاتر هستند ، ۷۵ درصد داوطلبان زیر ۵۰ سال و حضور زنان ۱۰ درصد می باشد که می تواند به فضای انتخابات امید و نشاط را تزریق نماید.


مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بر فصل الخطاب بودن فرمایش مقام معظم رهبری که عالمانه فرمودند ( علاج دردهای کشور انتخابات پرشور و انتخاب اصلح است ) تاکید و از همه کسانی که با ثبت نام خود به فرمان ایشان لبیک گفتند تقدیر و تشکر کرد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار