جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی FICTS در ایتالیا به کارگردان خوزستانی رسید.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ 16 March 2021

جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی FICTS در ایتالیا به کارگردان خوزستانی رسید.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، عباد ادیب‌پور کارگردان خوزستانی شاغل در شرکت فولاد خوزستان، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی FICTS در ایتالیا شد.

این گزارش حاکیست، در مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی ۲۰۱۹ میلان ایتالیا که چهارشنبه ۸ آبان ۹۸ با حضور مقامات دولتی، شهردار میلان، ورزشکاران بین المللی، هنرمندان و سینماگران برگزار شد، فیلم شش خونه به جمع شش فیلم برگزیده بخش کوتاه داستانی راه یافت و در آن بخش تندیس بهترین فیلم کوتاه را از آن خود کرد.

با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در همه کشورها در جریان است این مراسم به تعویق افتاد. لذا دوازدهمین سال این جشنواره ۲۱ اسفند ماه 1399 همزمان با مبعث حضرت رسول (ص) در ایران برگزار گردید و در این مراسم وزیر ورزش به همراه معاونان و داوران بخش ایرانی جوایز برگزیدگان را تقدیم کردند.

گفتنی است، عباد ادیب‌پور ساخت چندین فیلم کوتاه داستانی و مستند را در کارنامه خود دارد و حضور این فیلمساز در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی را به همراه دارد.

جشنواره FICTS یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های هنرهای نمایشی در زمینه فیلم‌های ورزشی در جهان است که ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان می‌باشد با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد بودند.

 

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار