فرماندار قصرشیرین گفت: تعطیلات پایان سال جاری و نوروز سال ۱۴۰۰ پذیرای مسافران و مهمانان نوروزی در این شهرستان نیستیم و از مردم دیگر نقاط استان کرمانشاه و کشور می‌خواهیم به قصرشیرین سفر نکنند.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 16 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «مرادعلی تاتار»  افزود: بر اساس اعلام ستاد کرونا ما هیچ گونه خدماتی به مسافران و مهمانان نوروزی در این شهرستان نخواهیم داد و تمام میادین و بوستان‌های این شهر مسدود است.

وی با بیان اینکه اجاره برپایی چادر در پارک‌ها و بوستان‌های شهر داده نخواهد شد، اظهار داشت: وضعیت شهرستان قصرشیرین از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا آبی است، ولی این وضعیت شکننده بوده و احتمال تغییر آن زیاد است.

فرماندار قصرشیرین افزود: رعایت پروتکل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا یک ضرورت است که باید از سوی همه اقشار مورد توجه قرار گیرد، چون ویروس کرونا در کمین همگان است.

تاتار ادامه داد: کادر درمان در قصرشیرین واکسینه شده و امید است با توزیع واکسن به مرحله‌ای برسیم که بر اساس اولویت بندی وزارت بهداشت و ستاد کرونا دیگر افراد را نیز به تدریج علیه این ویروس واکسینه کنیم.

وی یادآور شد: برگزاری هرگونه تجمع و دورهمی باعث سرایت ویروس کرونا می‌شود از این رو با توجه به مشاهده ویروس کرونای انگلیسی جهش یافته در شهرستان‌های همجوار (سرپل ذهاب و گیلانغرب) از عموم مردم درخواست داریم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی تاکید کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در قصرشیرین ۴۹۶ به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۱ تن فوت کردند، ولی اکنون مورد بستری در مراکز درمانی این شهرستان نداریم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد و در امتداد این مرز‌های طولانی، ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان قرار دارد که اولی هم مرز با حوزه حکومت مرکزی (بخش عربی) و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار