مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان گفت: به منظور فضاسازی بهار ۱۴۰۰، ۳۰۰ المان نوروزی در بیش از ۱۰۰ نقطه همدان جانمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 16 March 2021
 حسین خانجانی با اشاره به مجموعه فعالیت‌های سازمان در راستای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سال نو و طبق روال هر ساله این سازمان اقدام به نصب المان‌های نوروزی در سطح شهر همدان می‌کند.

به گزارش تابناک همدان، وی با اشاره به شروع نصب المان‌های نوروزی از ۲۰ اسفندماه افزود: بیش از ۳۰۰ المان نوروزی در ۱۰۰ نقطه از شهر جانمایی می‌شود که شامل المان‌های دائم و موقت نوروزی و همچنین المان‌های نوری است.

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان گفت: با توجه به پیش‌رو بودن نیمه شعبان در فروردین ماه حدود ۷ هزار متر ریسه ال‌ای دی در معابر سطح شهر نصب شده و همچنین نورپردازی سه بعدی (ویدئو مپینگ) به مناسبت سال نو و نیمه شعبان در میدان امام خمینی اجرا می‌شود.

خانجانی با بیان اینکه اجرای نقاشی دیواری شهیدان سردار همدانی و سردار سلیمانی از مهمترین اقدامات این سازمان است که تا قبل از پایان سال جاری شروع خواهد شد افزود: امحاء گسترده دیوارنویسی به متراژ حدود ۳۰ هزار متر در سطح شهر و اجرای نقاشی بر روی دیوار‌های امحاء شده و شابلون در جداره معابر اصلی شهر انجام خواهد شد.

وی از کاشت ۳ میلیون گل فصلی و ۲۰ هزار درخت و درختچه در شهر در آستانه نوروز خبر داد و افزود: کاشت گل در سطح بوستان‌ها، میادین، بلوار‌های اصلی و المان‌های تلفیقی فضای سبز با گل‌های بنفشه، همیشه بهار، آنمون، شب بو و لاله انجام می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان یادآور شد: در هفته درختکاری علاوه بر برگزاری مراسم‌های این هفته و کاشت نهال در پارک جنگلی اکباتان، بوستان ارم و مردم، بیش از ۱۰ هزار اصله نهال مثمر در بین شهروندان توزیع و کاشته شد.

خانجانی از تجهیز آب‌نما‌های سطح شهر در بهار ۱۴۰۰ خبر داد و بیان کرد: رنگ‌آمیزی کافو‌های مخابراتی و سایر شرکت‌های خدماتی، همچنین کلیه مبلمان و ست ورزشی بوستان‌ها نیز از روز‌های ابتدایی اسفندماه شروع شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تداوم شیوع ویروس کرونا در کشور اضافه کرد: همه اقدامات سازمان به گونه‌ای خواهد بود که مردم بتوانند به صورت عبوری و از داخل خودرو‌ها نیز از فضا‌های ایجاد شده در ساعات مختلف شبانه‌روز بهره‌مند شوند.


مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار