سلامت جسمانی، بهداشت روانی و امور رفاهی کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان همواره در سیبل و زمره اهداف مدیریت و از اولویت‌های توسعه منابع انسانی منطقه است.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 16 March 2021
امین روستایی مدیرمنطقه با بیان اینکه همواره خود را متعهد به ایفای وظایف در حوزه مسئولیت اجتماعی و مجموعه شاغل دانسته، گفت: رعایت اصول ده‌گانه سلامت، توجه ویژه به امر ورزش همگانی، پایش مستمر غذای کارکنان مراکز عملیاتی، سلامت روان و محیط کار کارکنان را ضروری و حائز اهمیت می‌دانیم.

به گزارش تابناک همدان، وی فعالیت شبانه روزی کارکنان پخش منطقه همدان در شرایط سخت و قرار گرفتن آنان در معرض بخارات شیمیائی فرآورده‌های نفتی را نیازمند توجه ویژه دانست و افزود: ما و کادر مسئولین در پی اقداماتی که ارتقا و حفظ سلامت و بهبود امور رفاهی کارکنان را به ارمغان آورد؛ هستیم.

روستایی افزود: عقد دو تفاهم نامه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با شرکت‌های سیاحتی و گردشگری علیصدر و هواپیمایی ثامن پرواز نیز از جمله اقداماتی است که در سال ۹۹ محقق شد.

بر پایه این گزارش، روستایی مفاد این تفاهم نامه‌ها را چنین تشریح کرد: کارکنان منطقه از خدمات مسافرتی و تور‌های گردشگری شرکت هواپیمایی ثامن پرواز با پرداخت هزینه به صورت نیمی نقدی و مابقی طی اقساط ۶ ماهه بهره‌مند خواهند شد. همچنین تمامی همکاران می‌توانند از تخفیف هزینه امکانات رفاهی و تفریحی شرکت علیصدر برخوردار شوند.

مدیر منطقه همدان با اشاره به لزوم رعایت دستورعمل‌های بهداشتی توسط کارکنان در محدودیت‌های کرونایی و ضرورت تداوم این مهم، گفت: امسال خوشبختانه پرسنل اداری، مراکز عملیاتی و انبار‌های نفت منطقه و فرزندان ذکور آنان در ایام عدم ممنوعیت، بطورمستمر از باشگاه ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده و اوقات فراغت خود را با ورزش سپری کردند.

این مقام مسئول از تهیه دستگاه‌های جدید و تکمیل امکانات برای این باشگاه خبر داد و تصریح کرد: ما معتقدیم توسعه فعالیت‌های ورزش همگانی در مجموعه‌هایی که سلامت کارکنان متاثر از شرایط سخت و زیان آور شغلی و انواع آلودگی قرار دارد باید مورد عنایت ویژه قرار گیرد تا آنان به عنوان پیش قراولان فرهنگ سازی مدیریت مصرف بهینه فرآورده‌های نفتی بتوانند از انگیزه کافی برای گرایش به دوچرخه سواری و پیاده روی برخوردار شده و به این راهکار‌های حصول سلامتی و کاهش مصرف سوخت روی آورده نقش و سهم خود را در قبال جامعه ایفا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار