رییس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه از آماده باش این بیمارستان به عنوان مرکز سوختگی و چشم غرب کشور در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 16 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسناجواد امینی سامان ، با اشاره به برگزاری هرساله مراسم چهارشنبه سوری گفت: متاسفانه در سالهای اخیر استفاده از مواد محترقه و آتش زا در این شب به نوعی مرسوم شده و همین امر موجب شده هر ساله شاهد موارد مصدومیت و حتی فوت در پی استفاده از این مواد باشیم.

وی افزود: با توجه به احتمال افزایش موارد سوختگی و صدمات چشمی، بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان مرکز سوختگی و چشم غرب کشور در این شب در آماده باش کامل خواهد بود.

امینی سامان گفت: تمام پزشکان و پرسنل اورژانس بیمارستان آماده باش هستند و با توجه به اینکه ترومای عمیق چشمی در غرب کشور هم به این مرکز اعزام می شوند تمام پزشکان و پرسنل این بخش هم در آماده باش کامل به سر می برند.

وی افزود: با توجه به اینکه درروزهای پایانی سال تعداد بیماران الکتیو(غیراورژانسی) کم می شود، خوشبختانه مشکلی در تامین تخت نداریم و 50 تخت برای پذیرش مصدومان این شب آماده شده است.

امینی سامان با اشاره به خستگی یک ساله کادر بهداشت و درمان در بحث مقابله با کرونا گفت: این انتظار را از مردم داریم که برای حفظ سلامت و جان خود و نیز همراهی با کادر بهداشت و درمان، با توجه به وجود ویروس کرونا از حضور در مراسم این شب اجتناب کنند تا خستگی مضاعفی به کادر بهداشت و درمان تحمیل نشود.

وی افزود: با توجه به استفاده از مواد محترقه متاسفانه هرساله آسیب های بسیاری را در این شب شاهد هستیم که عمده آن هم سوختگی و آسیب های چشمی است و از والدین می خواهیم در این شب به طور جد مراقب فرزندان خود باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار