رییس پلیس راه استان کرمانشاه از کنترل پنج ورودی استان خبر داد و گفت: ورود خودرو از شهر‌های قرمز و نارنجی به استان کرمانشاه ممنوع است.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 16 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سرهنگ محمد حیدری ، با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفند، گفت: این طرح با هدف کنترل بهتر ترافیک در ایام نوروز اجرایی شده و تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح محوریت کار پوشش حداکثری جاده‌های استان با استفاده از تمام توان و ظرفیت پلیس راه، استفاده از گشت‌های محسوس و نامحسوس و نیز استفاده از سامانه هوشمند جهت مدیریت هوشمند ترافیک است.

وی افزود: در این طرح تمرکز و توجه ویژه پلیس به بحث سرعت و سبقت غیرمجاز است و در صورت مشاهده این دو تخلف حتما خودرو به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: همچنین در ایام چنانچه حرکات مخاطره آمیز از رانندگان مشاهده شود، خودرو به مدت ۷۲ ساعت در توقیف خواهد ماند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از حضور ۸۲ تیم محسوس و نامحسوس در اجرای این طرح خبر داد و افزود: تمام نیرو‌ها در مراکز پلیس راه در سطح استان برای اجرای هرچه بهتر طرح بکارگیری شده اند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن نوروز، از مردم خواست به طور جد از سفر رفتن در شرایط کرونایی اجتناب کرده و بدانند که سفر در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی می‌تواند بسیار مخاطره آمیز باشد.

حیدری گفت: با توجه به اعلام برخی محدودیت‌های تردد از سوی ستاد ملی کرونا، ورود خودرو‌های با پلاک شهر‌های قرمز و نارنجی به استان کرمانشاه ممنوع است.

وی افزود: در همین راستا نیرو‌های پلیس راه در پنج ورودی استان مستقر شده و از ورود این خودرو‌ها به استان جلوگیری می‌کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون نیرو‌های پلیس راه در ورودی استان از سمت کنگاور، ورودی از سمت استان لرستان و محور حمیل، ورودی از سمت محور کامیاران، ورودی از سمت سنقر و ورودی از سمت استان ایلام مستقر شده و ورود خودرو‌ها را رصد می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده خودرویی با پلاک یکی از شهر‌های قرمز و نارنجی ضمن اعمال قانون، این خودرو‌ها به شهر‌های مبدا برگشت داده خواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار