مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: به دلیل عبور متروی پردیس از مناطق تحت نظارت ادارات محیط زیست و منابع طبیعی دستور معاون رئیس جمهور را اخذ کرده و کارها در حال انجام است اما کلنگ‌زنی مترو به سال ۱۴۰۰ موکول شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 16 March 2021

 

سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت مسکن مهر این شهر، اظهار کرد: به لطف خدا در سال ۹۹ حدود ۴۰ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کردیم اما حدود ۱۲ هزار واحد در دوبخش ۶ هزار تایی در اوایل سال ۹۹ آغاز شد که در ابتدای سال شروع و حدود یکسال و نیم دیگر به اتمام می‌رسد.

وی گفت: ۶ هزار واحد دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی‌های پایین و معارض روبه‌رو شده بودند که با اقاله اسناد از پیمانکاران بدعهد و کم کار به پیمانکاران فعال تحویل داده شد که طبیعتاً اتمام این تعداد واحد به سال ۱۴۰۰ موکول شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: کار ساخت حدود ۷۰۰ واحد مسکونی در فاز ۱۱ به دلیل قرار گرفتن در محدوده و زیر دکل‌های فشار قوی برق متوقف شده بود که با جابه‌جایی این دکل ها در اواسط سال ۹۹ کار ساخت آن‌ها آغاز و به زودی به اتمام می‌رسد.

هدایت در خصوص اتمام پروژه‌های مسکن مهر پردیس، بیان کرد: بخشی از واحدها در خردادماه و باقی واحدها نیز تا پایان کار دولت به اتمام می‌رسد تا پرونده مسکن مهر پردیس با پایان دولت بسته شود.

وی در خصوص متروی پردیس عنوان کرد: بخش کمی از مترو پردیس در مناطق تحت نظارت محیط زیست و منابع طبیعی قرار دارد که باید مجوز این ادارات اخذ می‌شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: خوشبختانه با دستور محکم و قاطع معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور این پرونده در مراحل اخذ مجوز است و پس از دریافت این مصوبه که با کلیات آن موافقت شده کلنگ‌زنی مترو را انجام خواهیم داد.

هدایت یادآور شد: در حال حاضر قرارگاه خاتم الانبیاء کارهای آماده سازی و تجهیز کارگاه را انجام می‌دهد اما با توجه به شرایط موجود کلنگ‌زنی مترو به سال بعد موکول شده است.

وی در خصوص وضعیت پروژه‌های اقدام ملی پردیس، اذعان کرد: پروژه مسکن اقدام ملی پردیس در کشور پیشرو است و متقاضیان طی دو مرحله ۸۰ میلیون تومان آورده خود را واریز کردند و کار با سرعت خوبی در بخش‌های آماده سازی، زیرسازی، اجرای شبکات آب و فاضلاب و ساخت واحدها پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد: از ۱۳ هزار واحد اختصاص یافته اقدام ملی به پردیس حدود ۲ هزار و ۱۰۰ واحد در بخش ثبت نام و باقی واحدها با واگذاری اراضی به تعاونی‌های مسکن ساخته می‌شود.

هدایت با بیان اینکه این زمین‌ها با شرایط طرح اقدام ملی به تعاونی‌ها واگذار شده، تأکید کرد: امیدواریم کار سفت کاری ۲ هزار و ۱۰۰ واحد ثبت نامی اقدام ملی تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد.

وی بیان کرد: کار آماده سازی ساخت تصفیه خانه شماره دو پردیس توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در حال اجرا است و تلاش می‌شود طی روزهای آینده کنلگ‌زنی آن به انجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار