تشنه دل خبرداد:
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: توزیع ۷۵۰ تن میوه نوروزی شامل سیب و پرتقال در مراکز ویژه استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 16 March 2021

از بازار میوه شب عید چه خبر؟

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان روز سه شنبه به رسانه ها افزود: ۷۵۰ تن میوه شامل سیب و پرتقال برای ایام پایانی سال و بازار شب عید استان سمنان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: میوه شب عید از امروز ۲۶ اسفند۹۹ در ۲۰۰ مرکز عرضه مستقیم شامل اتحادیه ها، عاملان سازمان میادین میوه و تره بار، تعاونی های روستایی و فروشگاه های زنجیره ای به شهروندان استان سمنان عرضه می‌شود.

علی تشنه دل بیان کرد: میوه نوروزی شامل سیب زرد ، سیب قرمز و پرتقال است که با قیمت مصوب سیب زرد کیلویی ۱۱۸۰۰ تومان ، سیب قرمز ۹۸۰۰ تومان و پرتقال ۱۱۰۰۰ تومان در مراکز عرضه مستقیم کالا عرضه خواهد شد.

علی تشنه دل یادآور شد: تمامی این سهمیه در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است و درصورت نیاز بازار این مقدار قابل افزایش خواهد بود.

وی همچنین اضافه کرد: تمامی متصدیان واحدهای عرضه کننده موظف به نصب قیمت در معرض دید مشتریان هستند و سهمیه تمامی شهرستان‌ها نیز تفکیک شده و متناسب با نیاز هر یک از شهرستان‌ها میوه موردنیاز ارسال می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مردم از بابت تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند و کالاها به اندازه کافی تامین و انبار شده است و تا کنون هیچ گونه کمبودی در خصوص کالاهای اساسی در استان نداریم و شهروندان استان خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود را مدیریت کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار