سید صادق مرکبی معاون فرهنگی دوران پژمان در شهرداری مشهد با دعوت از تعدادی از چهره های فرهنگی شهر مشهد برای نامزدی در انتخابات شورای شهر از آنان خواست نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۹۴۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 16 March 2021

به گزارش تابناک رضوی متن این دعوت سید محمد صادق مرکبی که از طریق شبکه های اجتماعی این روزها دست به دست می شود، به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم. سلام رفقای جان. چقدر مشتاق دیدار روی ماه‌تان هستم، و چقدر امیدوار به روزی که این توان و تجارب متراکم با هدفی واحد و والا بتواند در کنار هم قرار گیرد. این یکی دو روز با بعضی از دوستان گپ‌وگفتی داشتیم و از دغدغه‌های‌شان برای ترکیب شورای شهر آتی می‌گفتند. من نگاهی به نام شما پیشانی‌بلندان داشتم و یک لحظه آرزو کردم که کاش ظرفیت شورا به تعداد اعضای بیشتری بود!

بعد دیدم که البته مشغولیت فعلی تعدادی از رفقا، بسیار رفیع و تأثیرگذارتر از نمایندگی شورا شهر است. شاخص آشنایی با حوزه مدیریت شهری هم، فیلتر اولویت‌دار دیگری بود که لیست زیر را در ذهنم، محدود به 15 نفر شکل داد.
با بررسی مختصری که انجام شد، در حال حاضر این دوستان بیشتر از سایر اعضای گروه دوستانه، امکان حضور برای‌شان فراهم است. البته این یک پیشنهاد قابل رد است اما چیزی که مهم و غیرقابل چشم‌پوشی است، اهمیت و شاید هم وجوب اهتمام به این امر ضروری، از جانب کسانی است که خداوند متعال طی سال‌ها، توفیق خدمت‌گزاری به زائر و مجاور حضرتش را نصیب‌شان ساخته و آن‌ها صاحبان و حاملان تجربه‌های گران‌سنگی هستند که بار مسئولیت آن‌ها را سنگین کرده است و چه بسا در این مقطع حساس، *گاه انجام‌وظیفه* آن‌ها باشد؛ بسم‌الله"

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار