قهرمان دوو میدانی ایران:
دونده نیمه استقامت کشور و از قهرمانان آسیایی دوومیدانی گفت: اگر مسوولان حمایت کنند به همراه مربی خارجی در شهرکرد اردو می‌زنم اما تاکنون پاسخی برای مهیا شدن شرایط اردو در چهارمحال و بختیاری دریافت نکرده‌ام.
کد خبر: ۹۴۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 16 March 2021

 

امیر مرادی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: سمیر خدار، مربی الجزایری با موافقت فدراسیون دوومیدانی تا یک هفته دیگر وارد ایران می‌شود و برنامه این بود که به همراه وی در شهرکرد تمریناتم را ادامه دهم اما متأسفانه تاکنون مسئولان استانی برای فراهم شدن شرایط پاسخی نداده‌اند.

مرادی اضافه کرد: امکانات و شرایط شهرکرد برای برگزاری اردو مناسب است ولی اگر جوابی از طرف مسوولان استانی دریافت نکنم، تمریناتم را در اصفهان ادامه می‌دهم و یا برای برپایی اردو در شهرهای دیگر رایزنی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه از همان ابتدا در تمامی مسابقات به نام چهارمحال و بختیاری شرکت کرده‌ام، یادآور شد: وقتی فدراسیون این قابلیت و توانایی را برای کسب مدال در بنده دیده و مربی خارجی را نیز به ایران دعوت کرده است، لازم است از طرف مسوولان استانی نیز حمایت‌های لازم انجام شود.

دارنده نشان نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در ادامه گفت: حضور سمیر خدار به پیشنهاد خودم بود و با توجه به اینکه فدراسیون باید حقوق مربیان خارجی را به دلار پرداخت کند نمی‌توان مربی درجه یک از اروپا دعوت کرد اما خدار از کشوری می‌آید که مهد نیمه استقامت دنیاست و تجربه علمی و مربیگری خوبی نیز دارد.

مرادی تصریح کرد: بنا به پیشنهاد فدراسیون چند ورزشکار نیمه استقامت دیگر نیز که احتمال مدال و یا کسب ورودی المپیک را دارند در اردوی تمرینی با مربی الجزایری حضور خواهند داشت.

وی در خصوص وضعیت آمادگی خود و رکوردهای کسب شده در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور نیز گفت: مدتی به دلیل آسیب‌دیدگی و درد زانو از مسابقات دور بودم و آخرین رقابتی که حضور داشتم به یک سال و هشت ماه قبل باز می‌گشت ولی با آنکه در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌ها رکورد خاصی کسب نکردم اما توانستم مقام‌های اول و دوم را به دست بیاورم و از نتیجه راضی بودم.

مرادی یادآور شد: فرصت چندانی تا مسابقات ورودی المپیک باقی نمانده است و از ابتدای سال آینده وارد شرایط سرعتی می‌شوم و در مسابقات مختلف شرکت خواهم کرد.

دونده دوهای نیمه استقامت به رکوردهای ورودی المپیک نیز اشاره کرد و گفت: بیشتر از ۲۰ نفر نمی‌توانند چنین رکوردهایی را کسب کنند و باید ۲۰ تا ۱۵ نفر نیز با توجه به رنکینگ وارد المپیک شوند و تا زمانی که در رنگینگ جزو ۴۵ نفر اول باشم به این معنی است که می‌توانم با تکرار رکورد در المپیک شرکت کنم.

به گزارش ایرنا، امیر مرادی از ورزشکاران اهل چهارمحال و بختیاری است که کسب نشان طلا دوی ۱۵۰۰ متر در مسابقات داخل سالن آسیا و نشان نقره دوی ۱۵۰۰ متر مسابقات آسیا در جاکارتا از جمله افتخارات ورزشی وی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار