از ابتدای سال 99 تا کنون انجام گرفت؛
تابناک-رئیس کمیته امداد سیریک گفت: از ابتدای سال 99 تا کنون کمیته امداد با مشارکت و همراهی خیران، تعداد 79 سری جهیزیه با اعتبار 544 میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اهدا نمود.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳ 16 March 2021

اهدای جهیزیه به 79 زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد سیریک

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، یعقوب برخورداری احمدی، رئیس کمیته امداد شهرستان سیریک در این خصوص گفت: اهدای جهیزیه به فرزندان خانواده های تحت حمایت یکی از خدمات حمایتی این نهاد است که در همین راستا از ابتدای سال 99 تا کنون کمیته امداد با مشارکت و همراهی خیران، تعداد 79 سری جهیزیه نقدی و کالا به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اهدا نموده است.

برخورداری احمدی افزود: ارزش جهیزیه پرداخت‌شده طی این مدت بالغ‌بر 544 میلیون تومان بوده است که 340 میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و 200 میلیون تومان از محل صدقات و مشارکت خیران تأمین‌شده است.

وی ضمن قدردانی از حمایت خیران از طرح‌های این نهاد، خاطرنشان کرد: بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی حامیان باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان سیریک یادآور شد: علاوه بر کمک‌های کمیته امداد برای زوج‌های جوان تحت حمایت، خدماتی مانند ایجاد اشتغال، احداث مسکن، آموزش‌های مهارتی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی برای آن‌ها نیز انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/ز 755

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار