کد خبر: ۹۴۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 16 March 2021

 

به گزارش تابناک مازندران ، همزمان با عید بزرگ مبعث رسول اکرم (ص) طی مراسمی از سوی شرکت توزیع برق مازندران با عنوان ترنم ماندگار  از همکاران بازنشسته سال 99 قدرداني شد.

دکتر سپری مدير عامل شركت توزيع برق مازندران در مراسم تكريم و نكوهداشت مقام و منزلت 38 نفر از پيشكسوتان  اين شركت با بيان اينكه اقشار جامعه بايد افكار خدمت رساني داشته باشند و از خود نام نيك بجاي بگذارند گفت : اين روحيه در كاركنان خدوم ، زحمتكش ، ايثارگر و پرتلاش اين شركت وجود دارد و در بحرانها ثابت شده مجموعه اي دلسوز ، منسجم و متحد براي حل مشكل مردم در اين سازمان گرد هم آمده اند و روحيه خدمت رساني در آنان موج مي زند.

وی افزود :  توسعه، پيشرفت و چرخه حيات امروز كشور مرهون تلاش و همت مضاعف کارکنان عزیز و زحمتکش است .
وي صبر ، اميد ، بهره گيري از توانمنديهاي بالقوه ، تلاش و كوشش و مديريت هدفمند در خانواده را از جمله ابزارهايي براي موفقيت در صحنه هاي گوناگون زندگي دانست و از همت بلند كاركنان و خانواده آنان به لحاظ تحمل سختيهاي شبانه روزي بويژه در مواقع حساس و بحراني تشكر و قدرداني كرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران  با بيان اينكه بازنشستگي و پيشكسوتي به معناي دست از كار كشيدن نيست، خاطر نشان کرد: نبايد اين تفكر در افراد وجود داشته باشد كه 30 سال كار و تلاش كرده ايم حالا ديگر كار از ما گذشته ، بلكه بايد هميشه كاركرد  اما متناسب با سن و سال و شخصيت آنها.

براساس این گزارش در این آیین از اقدامات موثر محمدحسین اسدی گرجی معاون منابع انسانی و علی رحمانی معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع برق مازندران تجلیل شد.

مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار