رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر:
 رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: با توجه به قرارگرفتن این شهرستان در لیست شهرستانهای نارنجی، محدودیت‌هایی کرونایی در این شهرستان تشدید شده است.
کد خبر: ۹۴۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 16 March 2021

به گزارش تابناک لرستان، "علی صفدر سیاوشی" روز سه شنبه جمع خبرنگاران در پلدختر اظهار داشت: محدودیت هایی مبنی بر بسته شدن تالارهای پذیرایی ، ممنوعیت فعالیت ها  در تمام ورزشگاهها و سالن های ورزشی اعم از دولتی و خصوصی از امروز تا اطلاع ثانوی اعمال می شود.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه ورود خودرو به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع می باشد از این پس پلیس راه شهرستان از ورود هر نوع خودروی غیر بومی به شهرستان جلوگیری خواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر همچنین گفت: قهوه سراها، چایخانه ها و گیم نتها (مکان بازی های رایانه ای) تا پایان وضعیت فعلی حق فعالیت در این شهرستان را ندارند.

وی با بیان این که زیارتگاه ها و اماکن متبرکه مذهبی نیز مشمول محدودیت‌ها می باشند، افزود: تا اطلاع ثانوی به دلیل وضعیت نارنجی شهرستان پلدختر از نظر شیوع ویروس کرونا ، مساجد ، کتابخانه ها تعطیل می باشند.

سیاوشی یادآورشد: همچنین با برگزارکنندگان مراسم ها، تجمع ها و هرگونه آیین عروسی برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با توجه به خطر جدی کرونای انگلیسی که دارای قدرت سرایت و کشندگی بسیار بالاتر است ضمن رعایت فاصله فیزیکی و عدم شرکت در تجمع ها و مراسم ها،  هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند تا در ایام ابتدایی سال جدید با بحران بیماری مواجه نشویم.

در استان لرستان ۲ شهرستان دورود و پلدختر در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها وضعیت آبی کرونایی دارند.
انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار