اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 25 اسفند توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 15 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 25 اسفند ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 25 اسفند بشرح زیر است:

جانبازان و خانواده های شهداء منزلت بالایی در پیشگاه خدا دارند

فرمانده انتظامي استان مازندران در دیدار با خانواده شهید "غفاری"و جانباز "مهدی نژاد" گفت: خانواده های شهداء و جانبازان با صبر و استقامت خود از اجر و منزلت بالایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به منظور دلجویی از خانواده های معظم شهدا، سردار مرتضی میرزایی با خانواده های معظم شهید عابد غفاری و جانباز 100 در صد ابراهیم مهدی نژاد در ساری دیدار و از آنان دلجویی کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در این دیدار با اشاره به اين که خانواده شهدا از جايگاه و منزلت بالايي برخودار هستند، بیان داشت: خانواده شهداء با صبر واستقامت خود باعث افزایش هر چه بیشتر منزلت خود در پیشگاه خداوند متعال می شوند.

سردار میرزایی با بیان این که اميدواريم ما نيز پیروان حقیقی شهيدان گرانقدر باشيم تا عظمت و عزت کشورمان را به مراتب بالاتر ببریم ، تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند كه ملت عزیز کشور ما در راه اسلام از تمامی دارایی وحتی جان عزیزشان هم گذشته اند و خواهند گذشت.

فرمانده انتظامی استان در ادامه، دیدار با خانواده های معظم شهدا را ادای دين به ارزش ها و آرمان هاي والاي انقلاب دانست و گفت: دفاع از آرمان هاي انقلاب و مسير پرافتخاري که شهدا و جانبازان درآن پاي نهادند وظيفه ای است که به دوش ما نهاده شده است.


---------------------------------------------------


کشف 6 تن مرغ خارج از شبکه توزیع در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 6 تن و 836 کیلو مرغ خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ذات الله رضوانی" در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مرغ از استان مازندران به سایر استان های بدون مجوز حمل و توزیع موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي قضائي به همکاری عوامل دامپزشکی متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین حمل مرغ با 2 خودروی ایسوزو دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان 6 تن و 836 کیلو مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزيع كشف کردند.

سرهنگ رضوانی در ادامه اظهار داشت: ضمن تحویل مرغ های کشف شده به سازمان دامپزشکی شهرستان، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آمل در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاها خارج از شبکه توزیع و مجوز قانونی موضوع را از طريق 110 به پلیس اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


کشف 6دستگاه ماینر در نکا

فرمانده انتظامی نکا از کشف 6 دستگاه ماینر به ارزش 600 میلیون ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در رابطه با این خبر اظهار داشت : ماموران انتظامی در پی کسب خبر مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز دستگاه های استخراج ارز دیجیتال (ماینر)، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک منزل مسکونی که به صورت غیر مجاز از دستگاه ارز دیجیتال استفاده می کرد،خبر داد و افزود : ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل مسکونی 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) به همراه تجهیزات الکترونیکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی نکا با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه ، تصریح کرد: کارشناسان ارزش دستگاههای ارز دیجیتال کشف شده را 600 میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ "عزیزی" خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی متهم را پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.


---------------------------------------------------


کشف سيگار قاچاق در جويبار

فرمانده انتظامی شهرستان "جویبار" از کشف 1780نخ انواع سیگار خارجی قاچاق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر، بیان داشت : در اجراي طرح مقابله با قاچاق کالا، ماموران انتظامی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرکشی از برخی از مراکز تجاری در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از شناسایی یک واحد صنفی مملو از کالای قاچاق خبر داد و افزود: با هماهنگی قضائی، ماموران انتظامی در بازرسی از واحد صنفی 1780نخ انواع سيگار و تعدادي لوارم آرايشي با مارک خارجي که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بودند، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در رابطه با قاچاق کالا توسط افراد سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


بابل ایستگاه آخر خودروی حامل 10کیلو تریاک

فرمانده انتظامی "شهرستان بابل" از کشف 10 کیلو تریاک و دستگیری 1 قاچاقچی حرفه ای پس از توقیف خودروی سواری پژو207 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وي با اشاره به انجام اقدامات پلیسی و هماهنگی قضائی ، افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر ، پس از تلاش بی وقفه خودروی متعلق به یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 10 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی دقیق از داخل خودروی پژو 207 خبر داد و تصریح کرد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر را دستگیر کردند.

سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در پایان ضمن بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدردر این رابطه پرونده ای تشکیل و به مرجع قضائی ارسال کردند، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ و توزيع انواع مواد مخدر، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


پلمب کارگاه تولید غیرمجاز ماسک

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از پلمب يک کارگاه توليد غیر مجازماسک و کشف 50 هزار عدد ماسک غیر بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن هاشم پور" در این خصوص بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک کارگاه تولید غیر مجاز ماسک های غیر بهداشتی در شهر ستان فریدونکنار ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فریدونکنار قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی،تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات پلیسی یک کارگاه تولیدی که به صورت غیر مجاز اقدام به تولید و توزیع ماسک های یکبار مصرف می کرد را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از این کارگاه، 50 هزار عدد ماسک يکبار مصرف غیربهداشتی و مقادير قابل توجهي وسايل و تجهيزات اوليه تهيه و توليد ماسک را کشف کردند.

سرهنگ هاشم پور در خاتمه خاطر نشان کرد:تولید لوازم بهداشتی که با سلامت شهروندان در ارتباط می باشد بدون اخذ مجوز از اداره بهداشت و درمان ممنوع بوده و شهروندان در صورت مشاهد موارد مشابه،موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح اين خبر اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، افزود: ماموران انتظامی بخش نشتا با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی یک خودروی نیسان حامل چوب های جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی و توقیف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب خاطر نشان کرد : ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی 2 تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگ های اطراف شهرستان تنکابن به صورت غیر مجاز برداشت شده بود ، را کشف کردند.

سرهنگ شعبانی، ارزش چوب های کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان 100 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به اينكه جنگل جزء منابع ملی بوده و قطع درختان جنگلی تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 30 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهربا اشاره به اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ، افزود: ماموران انتظامي پس از شناسایی مخفیگاه متهمان و انجام هماهنگی قضائی ، 10 متهم به سرقت و تهیه و توزیع کننده سکه های تقلبی و قرصهای غیر مجاز را دستگیر کردند.

وی در ادامه


با اشاره به کشف 30 فقره سرقت اماکن خصوصی ، طیور ، منزل و کشف 8 سکه تقلبی و 162 عدد انواع قرصهای غیرمجاز ، خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ گنجی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه 110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز بوده که شهروندان می توانند از آن برای برقراری ارتباط با پلیس استفاده کنند.


---------------------------------------------------


کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق پس از توقیف 2 خودروی نیسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر افزود: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب،گشت زنی در محورهای جنگلی و کنترل خودروهای باری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی 2 دستگاه خودروی نیسان خبر داد و تصریح کرد: ماموران انتظامی 2 خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی دقیق از آنها 4 تن انواع چوب را که به صورت غیر مجاز از جنگل های اطراف ساری برداشت شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در خاتمه با بیان دستگیری 2 قاچاقچی چوب در این اقدام پلیسی ، خاطرنشان کرد:چوب های جنگلی کشف شده با تشکیل پرونده قضائی به اداره منابع طبیعی تحویل و متهمان نیز به مرجع قضائی معرفی شدند.


---------------------------------------------------


کشف 25 هزار و900عدد مواد محترقه در عباس آباد

ماموران انتظامی شهرستان عباس آباد در بازرسی از یک واحد صنفی 25900عدد مواد انواع محترقه را کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،ماموران انتظامی عباس آباد در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه توسط یکی از واحدهای صنفی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران انتظامی عباس آباد پس از شناسایی واحد صنفی متخلف و هماهنگی قضائی در بازرسی دقیق از آن 25900عدد انواع مواد محترقه و منفجره را کشف کردند.

گفتنی است که ماموران انتظامی عباس آباد یک قاچاقچی حرفه ای مواد محترقه را دستگیر و محل کسب وی را پلمب کردند.


---------------------------------------------------


کشف 16 فقره سرقت در عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از کشف 16فقره سرقت در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر بیان داشت:ماموران انتظامی در پی اطلاع از وقوع چندین فقره سرقت موضوع را با انجام طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به هماهنگی قضائی و اقدامات پلیسی ، افزود: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه مخفیگاه 4 سارق حرفه ای را شناسایی و آنها را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و خاطرنشان کرد:ماموران انتظامی در بازجویی های فنی از متهمان دستگیر شده به راز 16فقره سرقت پی بردند.

سرهنگ عبدی در خاتمه در خصوص پیشگیری از سرقت منازل و اماکن خصوصی گفت:استفاده از درب های ضد سرقت،دوربین های مدار بسته،قفل های الکترونیک و دوربین مدار بسته در کاهش سرقت از اماکن خصوصی و منازل موثر می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار