هم‌زمان با سراسر کشور انجام شد؛
تابناک_هم زمان با سراسر کشور، 14خانه هلال در قالب طرح ملی یاس، با همکاری کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در استان هرمزگان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 15 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این نشست با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبان، اظهار داشت: طرح ملی یاس با هدف ارائه آموزش‌های امداد و نجات به خانواده های تحت حمایت این نهاد با مشارکت هلال احمر در استان اجرا می‌شود که در همین راستا هم زمان در سراسر کشور 14 خانه هلال در قالب طرح ملی یاس، با همکاری کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در استان هرمزگان افتتاح شد.
الهیاری افزود: در این طرح از ظرفیت با مشارکت دختران خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به عنوان نیروهای امدادی و داوطلب و از بسترهای موجود در نظام آموزشی هلال احمر برای ارایه آموزش در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران‌ها و بلایای طبیعی و ساماندهی افراد آموزش‌دیده در خانه‌های هلال استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: افراد داوطلب حدود 70 ساعت در دو بخش تئوری و عملی با هدف شیوه‌های مواجه با بحران‌ها و بلایای طبیعی توسط مربیان کارآزموده هلال احمر استان آموزش خواهند دید.

مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تشکر از همکاری جمعیت هلال احمر یادآور شد: امیدواریم با هم افزایی بین کمیته امداد و هلال احمر در این طرح ملی نتایج خوبی بین افراد دواطلب و شکوفا شدن ظرفیت‌های آنان شده و به ترویج فرهنگ امدادگری باشیم.

شایسته ذکر است که در این مراسم از عوامل برگزاری این طرح تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ز 749

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار