طبق آخرین آمارها؛
طبق آخرین آمارها از ستاد انتخابات استان سمنان تا پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان، ۱۵۴ نفر ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 15 March 2021
 
۱۵۴ نفر برای انتخابات شورای اسلامی در استان سمنان ثبت‌نام کردند

 

به گزارش تابناک سمنان ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرد در خاتمه پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان ۱۵۴ نفر در مجموع ثبت نام کردند که بیشترین آن‌ها مختص به روستاها بوده است.

تعداد ثبت نام شدگان برای انتخابات شورای اسلامی پیش رو در حالی به عدد ۱۵۴ رسیده که روز گذشته نیز ۵۶ نفر نام نویسی کرده بودند.

از مجموع افراد داوطلب که تاکنون ثبت نام کردند ۱۰ نفر کاردانی، ۸۱ نفر مدرک کارشناسی، ۵۷ نفر ارشد و سه نفر دکترا دارند همچنین سه نفر نیز تحصیلات حوزوی ارائه کرده‌اند که از این بین ۱۴۰ نفر مرد و ۱۴ نفر زن هستند.

طول مدت ثبت نام هفت روز و از ساعت هشت صبح الی ۱۸ است و داوطلبان در این بازه زمانی می‌بایست یا به صورت حضوری و یا به صورت الکترونیکی در انتخابات ثبت نام کنند.

۲۸۱ روستا و ۲۱ شهر استان سمنان دارای شورای اسلامی هستند که اعضای آن‌ها توسط مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ تعیین می‌شود.

به علت شرایط کرونایی و پرهیز از ازدحام، ستاد انتخابات استان سمنان تاکید دارد که داوطلبان به صورت غیرحضوری و با استفاده از اپلیکیشن موبایلی، رایانه‌های شخصی و یا مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

یکی دیگر از تأکیدات ستاد انتخابات این است که داوطلبان حضور در انتخابات هر چه زودتر برای ثبت نام اقدام کرده و فرصت را به روزهای پایانی واگذار نکنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار