معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون چهار مرحله واکسن کرونا به میزان ۵ هزار و ٣٠٠ دوز وارد استان شده است، گفت: تاکنون این واکسن بر روی ٢ هزار و ۴٠٠ نفر از کادر درمانی تزریق شده است.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 15 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ابراهیم شکیبا امروز  اظهار داشت: تاکنون چهار مرحله واکسن کرونا به میزان ۵ هزار و ٣٠٠ دوز وارد استان شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون این واکسن برروی ٢ هزار و ۴٠٠ نفر از کادر درمانی تزریق شده است، افزود: الحمدالله این واکسن هیچگونه عوارضی نداشته و همکاران ما در سلامت کامل هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخصوص ویروس کرونای انگلیسی گفت: تاکنون ٢۶ نفر به کرونای انگلیسی مبتلا شده اند که متأسفانه یک نفر آنان فوت شده است.

شکیبا ادامه داد: ٢۵ نفر از این افراد سابقه مسافرت به استان‌های دیگر را داشتند که بی‌شک این موضوع در ابتلای آنان بی تاثیر نیست.

وی درخصوص برنامه سفر‌های نوروزی، گفت: تلاش بسیاری جهت ممنوعیت سفر به کرمانشاه صورت گرفت، اما ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که فقط در استان‌های نارنجی و قرمز ممنوعیت سفر وجود دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان از مردم خواست که در جهت حفظ سلامت خود و همشهریان از برگزاری مهمانی خودداری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار