با حمایت‌های استاندار هرمزگان درحال انجام است؛
تابناک_رادمهر فرماندارجاسک در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری جاسک گفت: بلوار خلیج فارس با حمایت های استاندار درحال احداث می باشد.
کد خبر: ۹۴۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 15 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، محمد رادمهر در تشریح این خبر اظهار داشت : این بلوار از ساحل مقسا شروع می شود و در انتها به مسکن مهر تابلوار امام (ره) امتداد دارد .

وی افزود: پیاده روسازی ساحل ،روشنایی معابر ،فضای سبز ،پارک تفریحی و جاده آسفالته مناسب کمربندی جاسک شامل این پروژه می باشد که در صورت تسریع در روند احداث آن و نسبت به پیشرفت فیزیکی تا سقف ۲۰ میلیارد تومان جهت تکمیل آن با حمایت های استاندار اعتبار درنظر گرفته شده است که در سفر اخیرشان به جاسک برآن تاکید داشتند.

فرماندار جاسک تصریح کرد: پارک تفریحی سنگ سیاه نیز در هفت هکتار از دیگر پروژه های شهرداری می باشد که با توجه استاندار به این پروژه و بازدیدهای که در سفرهای مختلف از پروژه مذکور داشتند فاز اول آن تکمیل شده و فازدوم آن با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال احداث می باشد .

رادمهر گفت: با توجه به اينكه شهر جاسك قلب توسعه مكران است است طرح وبرنامه هاي زيرساختي مهمي درحوزه زيباسازي و توسعه ان در طرح توسعه سواحل مكران ديده شده است.

وی بیان داشت: از جمله ميدان وروردي شهر جاسك و ايجاد باند دوم پنج كليومتر در ورودي درفازل اول و همچنين ده كليومتر باند دوم سمت شرق بزودي عمليات اجرايي ان اغاز مي شود.

فرماندار درپايان از پيگيري ها و پشتكار شهردار و مجموعه شهرداری جاسك قدر دانی کرد.

انتهای پیام/ز 743

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار