محمد رسول شیخی زاده:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: از اول امسال تا پایان بهمن ۶ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ارائه خدمات به مددجویان زیرپوشش این نهاد هزینه شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 15 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، محمد رسول شیخی زاده اظهار داشت: این میزان اعتبار در قالب خدمات مختلف برای مددجویان این نهاد هزینه شده است و علاوه بر این خیران نیز یک هزار میلیارد ریال به نیازمندان استان در این بازه زمانی کمک کردند.

وی افزود: کمک‌های خیران در قالب زکات، صدقات، طرح اکرام ایتام و کمک‌های خاص بوده است و ۱۰۰ درصد کمک‌های مردمی بر اساس نیت و نظر فرد اهدا کننده در همان محل مورد نظر خیران هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با بیان اینکه ۳۲ هزار خانوار دارای سرپرست زن زیرپوشش این نهاد هستند، اضافه کرد: همچنین ۲۰ هزار دانش‌آموز، سه‌هزار دانشجو و سه هزار بیمار زمین‌گیر و صعب‌العلاج نیز جزو مددجویان این نهاد هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح حمایت از کودکان یتیم و نیازمند، اعلام کرد: ۷۰ درصد از حامیان کودکان یتیم و نیازمند کردستانی غیربومی و خارج از استان زندگی می‌کنند و با توجه به سطح مشکلات و نیاز‌های مختلف این کودکان به حمایت بیشتر خیران برای آنان نیازمندیم.

شیخی‌زاده افزود: نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح دارند می‌توانند از طریق مراجعه و تماس تلفنی با دفاتر و یا ورود به سایت کمیته امداد به آدرس http://ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ برای ثبت نام در این طرح اعلام آمادگی کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار