۱۴ طرح فناورانه و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان روز یکشنبه در واحدهای این مرکز علمی در شهرهای اصفهان، نجف‌آباد، شهرضا، کاشان و دولت‌آباد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ 14 March 2021

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: لازم است تفاوت‌های این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها تبیین شود و از ویژگی شبکه ای و یکپارچه بودن آن با قدرت گسترده در سطح کشور استفاده کرد.

محمد مهدی طهرانچی با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تبیین و ارایه ماموریت وزارتخانه های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: در تدوین سند راهبردی باید اهداف ملی باید
مشخص شود.

وی با بیان اینکه الهام‌بخشی نسبت به کشورهای منطقه، مرجعیت آفرینی در علم و تمدن‌سازی برای آینده کشور از افق‌های ملی دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار داشت: ماموریت دانشگاه باید به گونه‌ای تعریف شود که به مردم کمک کند.
طهرانچی با تاکید بر اینکه در دانشگاه آزاد به عنصر اقبال مردم توجه می شود که رابطه مستقیمی با مسئولیت‌پذیری دارد، گفت: برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی از پیش تعیین شده بود و شورای گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی نیز راهبری کار را بر عهده گرفت.

وی ادامه داد: از امروز به همه استان‌ها ابلاغ می‌شود که حلقه دوم برنامه‌ریزی راهبردی را که از دل آن ماموریت های اصلی دانشگاه استخراج می‌شود، تهیه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار