استاندار تهران گفت: در حوزه عمرانی در خصوص جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز تفاهم‌نامه‌ای با جغرافیایی ستاد کل نیروهای مسلح انجام گرفته ‌است که در شناسایی و برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز بسیار مؤثر خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 14 March 2021

 

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان تهران اظهار کرد: در حوزه عمرانی در خصوص جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز تفاهم‌نامه‌ای با جغرافیایی ستاد کل نیروهای مسلح انجام گرفته ‌است که هر دو و نیم روز یک بار آخرین تغییرات استان را نمایش می‌دهد که در شناسایی و برخورد با ساخت‌وسازهای غیر مجاز بسیار مؤثر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: امسال تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفته‌ شده است.

استاندار تهران ضمن تشویق مردم به سفر نکردن خاطر نشان کرد: بخشداران و فرمانداران شرایط شهرها را ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای ماندن مردم مهیا کنند همچنین نظارت کافی را روی قیمت اقلام اساسی داشته باشند.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد: سال ۹۹ را که با همه سختی‌ها، تحریم‌های استکبار جهانی و توطئه‌های معاندین روبه‌رو بودیم به لطف خدا و به همت همه عزیزان در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه تأمین امنیت توانستیم در این استان با تنوع فرهنگی و سرریز مشکلات مختلف موفق به کاهش جرم به شکل چشم‌گیری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار