اعضای ۹ نفره هیات اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در لارستان انتخاب و معرفی شدند.
کد خبر: ۹۴۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 14 March 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری لارستان اعلام کرد: قدرت‌الله یادگاری فرد، محسن احمدی، منصور محتاجی، محمد ابراهیم‌ ایزدی، عبدالرسول فاتحی، محمود موغلی، احمد آهیخته، اسعد زاهدی و هوشنگ دلاور به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، روستاها و عشایر در این شهرستان انتخاب شدند.

همچنین صفا فرجام، ابراهیم بلوچی، عبدالرضا فاطمیان، موسی پرورش و مهراب عزیزی نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار ویژه لارستان در این نشست گفت: اولویت نخست ستاد انتخابات این شهرستان برگزاری انتخاباتی خوب، سالم، قاعده مند، قانونمند و با مشارکت حداکثری و با رضایت کامل مردم است.

جلیل حسنی اظهار داشت: هرچه اعتمادسازی بیشتر بشود، مردم به نتایج انتخابات و آنچه که از صندوق رای بیرون می آید خوشبین و امیدوارتر می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای هیات اجرایی به عنوان معتمدان جامعه اجازه ندهند حتی یک رأی مردم جابه‌جا شود، افزود: با توجه به این امر که ما مجری برگزاری انتخابات هستیم، باید امانت دار خوبی باشیم و این امانت داری در اذهان مردم تثبیت شود.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: سعه صدر و تجربه در کنار هم از مهمترین مولفه های هیئت اجرایی شهرستان است، چرا که می تواند انتخاباتی سالم و قانونی را رقم بزند.

وی افزود: تحت هیچ شرایطی آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشیم، بلکه باید انتخاباتی بدون هیچ گونه تنشی برگزار و جلوه‌های فرهنگ غنی مردم لارستان را نهادینه کنیم و در کمال آرامش و امنیت و در عین حال شور، نشاط و شعف را برای مردم ایجاد کنیم و برگ زرین دیگری به افتخارات این نظام مقدس بیفزاییم.

حسنی گفت:‌ یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین انتخابات است که توسط خود مردم برگزار می شود یعنی اینکه مردم در سرنوشت کشور خود شریک هستند.

شهرستان لارستان با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر، دارای هفت شهر و ۱۷۹ روستای دارای سکنه و دهیاری است .۵۵ درصد جمعیت این شهرستان در بخش مرکزی ساکن هستند.

این شهرستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

از روز بیستم اسفند ۹۹ تا ساعت ۱۸ شنبه ۲۳ اسفندماه ۹۹، تعداد ۱۲داوطلب از شهرهای مختلف لارستان به صورت مراجعه حضوری به ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان و یا به شکل غیرحضوری و آنلاین اقدام به نام نویسی و حضور احتمالی در صحنه ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر کرده اند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار