مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۷ هزار بسته مواد غذایی و معیشتی در این هفته به دست نیازمندان تحت پوشش و نیازمندان غیر تحت پوشش کمیته امداد استان در قالب رزمایش سوم جشن نیکوکاری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 14 March 2021

 

علی ملک‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: 17 هزار بسته مواد غذایی و معیشتی در این هفته به دست نیازمندان تحت پوشش و نیازمندان غیر تحت پوشش کمیته امداد استان در قالب رزمایش سوم جشن نیکوکاری می‌رسد که هر کدام به ارزش 5 میلیون ریال است و هزینه صرف شده برای تهیه این بسته‌ها در مجموع 86 میلیارد ریال است.

وی افزود: میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری امسال 10 میلیارد و 706 میلیون تومان بود که شامل یک میلیارد و 278 میلیون تومان کمک نقدی و 9 میلیارد و 428 میلیون تومان کمک غیرنقدی و کالا بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کمک‌های نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز شد و کمک‌های غیرنقدی نیز در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

ملک‌پور با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو اظهار کرد: در روز سه‌شنبه برنامه تجلیل از دانشجویان و دانش‌آموزان نخبه به صورت ویدیو کنفرانس در سراسر کشور برگزار می‌شود که استان چهارمحال و بختیاری نیز از 15 دانش‌آموز و دانشجو تجلیل می‌کند.

وی بیان کرد: 1223 دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و طلاب علوم دینی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که دانشجویان پس از ارائه مدارک تحصیلی از خدمات پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی بهره‌مند می‌شوند همچنین 4 هزار 500 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد کمک هزینه تحصیلی و خدمات مشاوره تحصیلی دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری 3 دانش‌آموز با کسب رتبه سه رقمی در رشته‌های پزشکی، حقوق و دانشگاه فرهنگیان که تحت حمایت کمیته امداد استان بودند، پذیرفته شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار