معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس گفت: با تلاش بازرسان این سازمان انبار احتکار لوازم خانگی در شیراز کشف و اقلام آن توقیف شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 14 March 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهدی حسنی اظهار داشت: پیرو بازرسی‌های بازرسان از انبار‌های سطح شهر، بازرسان متوجه وجود یک انبار در جنوب شیراز شدند و به بازدید از آن پرداختند که متوجه شدند تعدادی لوازم خانگی از جمله اجاق گاز و هود در این انبار موجود است.

به گفته او، بازرسان اطلاعات این انبار را بررسی کردند و متوجه شدند صاحب انبار به ثبت این انبار در سامانه جامع انبار‌ها اقدام نکرده و هیچ گونه ورود و خروج کالایی را ثبت نکرده است.

با توجه به این امر بر اساس ماده ۶۰ قانون نظام صنفی پرونده تخلف احتکار برای صاحب این انبار به ارزش بیش از یک میلیارد ریال تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس به صاحبان انبار‌ها و کالا‌ها هشدار داد، هر چه سریعتر نسبت به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبار‌ها و ثبت ورود و خروج کالا در این سامانه اقدام نمایند در غیر اینصورت به عنوان محتکر با آن‌ها برخورد و کالای آن‌ها توقیف‌ می‌شود.

حسنی همچنین از مردم خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا بازرسان آن را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

برچسب ها: کالا ، قاچاق ، شیراز ، کشف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار