معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۶۵ نقطه حادثه ساز در مسیرهای مواصلاتی استان وجود دارد که باید این نقاط برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی حذف شوند.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 14 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ احمد کرمی اظهار کرد: ۶۵ نقطه حادثه ساز در مسیرهای مواصلاتی استان وجود دارد که باید این نقاط برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی حذف شوند.

وی افزود: درصد ترددهای صورت گرفته از استان با توجه به نبود مسیرهای دریایی و ریلی از طریق زمینی انجام می شود که همین موضوع اهمیت ایمنی راه ها را دوچندان می کند.

کرمی بیان داشت: امسال چهار هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال برای توسعه راه های استان و همچنین پروژه های مرتبط با راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در نظر گرفته شد که بخش قابل توجه ای از آن تخصیص یافت.

وی مطرح کرد: بخشی از پروژه چهاربانده کردن حمیل - ایلام به طول ۷۸ کیلومتر اجرا شده ولی به دلیل کوهستانی بودن مسیر نیازمند تزریق بیشتر اعتبار است، ضمن اینکه تامین روشنایی تونل های محور نیز در برخی اوقات با مشکل روبرو می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام اتصال استان به شبکه ریلی را از مهم ترین پروژه های عمرانی ایلام برشمرد و گفت: امسال ۹۰ میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شد و در بودجه ۱۴۰۰ نیز ۷۰۰ میلیارد ریال دیگر برای ادامه اجرای آن تخصیص یافته و از محل توازن نیز بین یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار میلیارد ریال به پروژه اتصال راه آهن ایلام از طریق استان کرمانشاه اختصاص یافته است./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار