فرمانده پلیس راه البرز در مورد دلایل تردد اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتسال شهرداری نوشهر در محور کرج چالوس علی رقم دستور انسداد این محور توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۹۴۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 14 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ رضا گودرزی در خصوص تردد اتوبوس در محور کرج چالوس علی رقم اعلام محدودیت‌های ترددی، اظهارداشت: 20 دقیقه پس از شروع بارش‌ها دستور انسداد جاده توسط پلیس ناجا اعلام شد و ما محورهای گفته شده را مسدود کردیم.

وی با بیان اینکه مسافرینی که در گردنه‌ها بودند به دلیل عدم مجهز بودن به زنجیر چرخ و یا عدم توانایی بستن در برف گرفتار شدند، افزود: این اتفاق سبب بسته شدن جاده شد و کار نیروهای راهداری و امدادی را سخت کرد و بسته بودن چند ساعته محور اتفاق افتاد.

فرمانده پلیس راه البرز با اشاره به اینکه اتوبوس حادثه دیده یک ساعت پیش از بسته شدن راه وارد جاده شده بود، بیان کرد: با توجه به برف شدید این اتوبوس یک ساعت و نیم در روبرو روستای کوشک نگهداشته شد اما به‌دلیل حجم بالای خودروها امکان این کار نبود و اتوبوس به راه خود ادامه داد.

گودرزی با بیان اینکه با سقوط بهمن این اتوبوس به جاده پایین سقوط کرد ، گفت: یک نفر از مسافران این اتوبوس فوت کرد و مابقی بستری و یا سرپایی درمان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار