سرپرست فرمانداری چهارباغ استان البرز از پیش بینی ۶۰ شعبه ثابت و یک شعبه سیار اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 14 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» قدرت الله شمیرانی با بیان اینکه برای نخستین بار است که در شهرستان چهار باغ انتخابات به صورت مستقل برگزار می شود، گفت: همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات این شهرستان تازه تاسیس را مهیا کنیم. 
وی ادامه داد: در این راستا فرمانداری  چهارباغ بستر لازم  از لحاظ نیروی انسانی، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرای فرایند انتخابات را فراهم کرده است.
شمیرانی گفت: برنامه های متعددی به منظور برگزاری انتخابات سالم با شرکت حداکثری اقشار مردم چهارباغ در دست بررسی و اقدام قرار گرفته است.
وی افزود: مجموعه مسوولان دستگاه های اجرایی چهار باغ هماهنگ و همراه با فرمانداری تلاش وافری را در دستور کار قرار داده اند تا انتخابات در سطح این شهرستان به نحو احسن برگزار شود.
سرپرست فرمانداری چهارباغ  اظهار داشت:  تلاش ما بر این است تا در بستر انتخابات ۱۴۰۰ قانونمداری و رعایت کامل بی طرفی به عنوان تکلیف شرعی و قانونی مورد توجه قرار گیرد.
شمیرانی تصریح کرد: مجریان و ناظران انتخابات در چهارباغ با حساسیت خاصی اصل بی طرفی که لازمه برگزاری انتخابات سالم و بدون نقص است را مورد توجه خاص قرار خواهند داد تا در اعتماد مردم این خطه شهید پرور و همیشه در صحنه خدشه ای وارد نشود.
شهرستان تازه تاسیس چهار باغ با جمعیت یکصد  هزار نفری تا پیش از این یکی از بخش های تابعه شهرستان ساوجبلاغ بود. 
سیزدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار