رییس کتابخانه های عمومی ایوان:
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایوان از نگهداری بیش از 54 هزار عنوان کتاب در 4 کتابخانه شهرستان خبر داد و گفت: 10 کتابدار کار مدیریت کتابخانه ها را بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۴۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 14 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ علی نیکقدم، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایوان بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش ازجهار هزار عنوان کتاب به کتابخانه عمومی شهر ایوان توسط خیرین اهدا شده است.

نیکقدم افزود: خوشبختانه در سطح شهرستان 4 باب کتابخانه وجود دارد که 10 کتابدار کار مدیریت آنان را برعهده دارند که در مجموع در سطح شهرستان 54 هزار جلد نگهداری می شوند.

وی اظهار کرد: علت گرایش اندک مردم به مطالعه منابع نوشتاری مکتوب را استفاده افراد از فضاهای مجازی چون اینترنت و گوشی تلفن همراه خواند و یادآور شد، اما با این وجود ، کتاب و کتابخانه های شهرستان مراجعه کنندگان و مخاطبان همیشگی خود را حفظ کرده است و در حال حاضر 5 هزارنفر عضو فعال دارد.

نیکقدم اضافه کرد: خوشبختانه بحث کتاب و کتابخوانی به فضای روستایی نیز کشیده شده است که در حال حاضر با مشارکت تعدادی از دهیاران کتابخانه در روستا ها دایر شده است که مورد استقبال نیز قرارگرفته است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار