گروه استان‌ها- استاندار سمنان با اشاره به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در این استان گفت: رنگ‌بندی جدیدی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا برای استان سمنان اعلام نشده است.
کد خبر: ۹۴۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 13 March 2021

کرونای انگلیسی به استان سمنان رسید

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا آشناگر در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: رنگ‌بندی جدید کرونایی در کل کشور چند روز آینده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

وی افزود: پس از اعلام رنگ‌بندی جدید کرونایی در استان سمنان تصمیمات برای اعمال محدودیت‌ها در ایام نوروز اتخاذ و به اطلاع مردم می‌رسد.

استاندار سمنان گفت: در این استان شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و گرمسار در وضعیت زرد، شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی و میامی، سرخه و آرادان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

آشناگر با اشاره به شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا در استان سمنان با عنوان ویروس انگلیسی بیان کرد: این خود یک هشدار جدی به عموم مردم است که پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌طور کامل رعایت کرده و شرایط موجود را جدی بگیرند.

وی با اشاره به وضعیت باثبات استان سمنان تأکید کرد: مردم باید همچنان از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد خودداری کرده و از دورهمی های غیرضروری اجتناب کنند.

استاندار سمنان در ادامه با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در استان سمنان گفت: انتظار داشتیم داوطلبان شرکت در این انتخابات بیشتر از شیوه‌های غیرحضوری استفاده کنند.

آشناگر خطاب به داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر گفت: هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و ثبت‌نام را موکول به روزهای پایانی نکنند و از شیوه غیرحضوری برای ثبت‌نام خود استفاده کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار