مدیرکل راهداری شرق استان سمنان:
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه تمام مسیرهای مواصلاتی حوزه این اداره کل باز هستند، گفت: تنها مسیر خوش ییلاق و پیچ ابر دچار کولاک شدید و مسدود است.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ 13 March 2021

 

 مسیرهای مواصلاتی شرق استان سمنان به‌جز خوش ییلاق شاهرود باز شد

 

به گزارش تابناک سمنان  امیر عمیدی با بیان اینکه بارش شدید برف از شامگاه گذشته تا کنون در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان در شهرستان شاهرود و میامی به خصوص شاهرود- آزاد شهر و شاهرود- توسکستان باعث مشکلاتی از جمله لغزندگی و کاهش دید شد، تاکید کرد: از ابتدای بامداد شنبه به دلیل این حجم بارش‌ها دستور انسداد داده شد تا از ورود بیشتر مردم به محور و گرفتاری در برف و کولاک جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه شش نفر از سمت خوش ییلاق در لحظات آخر با اینکه شرایط بسیار وخیمی داشتند، نجات و در راهدارخانه اسکان داده شدند، تاکید کرد: خوشبختانه ماشین دیگری در مسیر باقی نماند و نیاز به امدادرسانی به دیگران احساس نشد.

مدیرکل راهداری شرق استان سمنان با بیان اینکه مسیر اصلی علی رغم اینکه بارش داشته‌ایم خوشبختانه باز هستند، تاکید کرد: تنها مسیر مسدود خوش ییلاق و در محدوده پیچ جنگل ابر است که به دلیل کولاک شدید عملیات بازگشایی متوقف شد که در اسرع وقت این مسیر نیز بازگشایی می‌شود.

عمیدی با بیان اینکه شرایط در کالپوش نیز با توجه به بارش و کولاک مشابه شاهرود بوده است، گفت: مسیرهای منتهی به روستاهای کالپوش باز است اما مدام به دلیل وزش شدید کولاک انسدادهای مقطعی پیش می‌آید که عوامل راهداری به سرعت آن را باز می‌کنند.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ خودرو در محدوده محور کمربندی دامغان از شب قبل گرفتار کولاک شدید شدند که ما در مجموعه راه و شهرسازی شرق استان نیز به کمک این شهرستان شتافتیم.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: مسدودی جاده سبزوار شاهرود به دلیل توقف تعداد بسیار زیاد خودرو در مسیر بود که خوشبختانه با بازگشایی کمربندی دامغان و تردد روان‌تر در این محورها این مسیر نیز بازگشایی شده است اما از مردم درخواست داریم در صورتی که کار ضروری ندارند از مسافرت تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار