اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 23 اسفند توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۴۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ 13 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 23 اسفند ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 23 اسفند بشرح زیر است:

انسداد محورهای کوهستانی استان مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران مازندران از بسته شدن تمامی محورهای کوهستانی استان به دلیل بارش شدید برف و کولاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا قدمی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: بارش شدید برف و کولاک منجر به بسته شدن تمامی محورهای کوهستانی استان شده است.

وی افزود: با بارش برف و کولاک در محدوده تونل ابتهاج و همچنین سقوط بهمن در دو نقطه از محور هراز، این محور تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس پلیس راه مازندران، همچنین تصریح کرد: با سقوط بهمن در محور "کندوان و هراز" و بارش شدید برف طی روز گذشته در این محورها، شاهد کندی تردد و حتی تعطیلی این محورها بوده ایم.

این مقام انتظامی با بیان این که بازگشایی محورهای استان با حضور عوامل راهداری و پلیس راه همچنان ادامه دارد به رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، توصیه کرد ضمن خودداری از ترددهای غیر ضروری حتما زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی را به همراه خود داشته باشند.

سرهنگ قدمی در خاتمه از رانندگان، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس و نیروهای امدادی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.#


---------------------------------------------------------------


پلمب واحدهای صنفی عرضه مواد محترقه درمازندران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بالغ بر 300 هزار مواد محترقه در طرح نظارت بر اماکن عمومی استان خبر داد.

به گزار خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدموسی حسینی در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء امنیت عمومی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال طرح نظارت بر اماکن عمومی در سطح استان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و شهرستان های تابعه با انجام اقدمات اطلاعاتی موفق به شناسایی واحدهای صنفی عرضه کننده انواع مود محترقه در حوزه استحفاظی خود شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در این طرح طی بازدیدهای انجام شده از هزارو 231 واحد صنفی در سطح استان بالغ بر 301 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

سرهنگ حسینی، از پلمب 45 واحدصنفی عرضه کننده انواع مواد محترقه خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه 22 پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد .

حسینی در خاتمه از خانوادها خواست: با نظارت بيشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود وجلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذير در آستانه سال نو پيشگيري کنند.


---------------------------------------------------------------


کشف 33 فقره سرقت در محمود آباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 33فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ " محمود حسین زاده" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان محمود آباد به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد پس از اقدامات اطلاعاتی 5 سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اعتراف متهمین دستگیر شده به 33 فقره سرقت در بازجویی های به عمل آمده خبر داد و در ادامه تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح در بازرسی از منرل سارقین مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی و بیش از 1000متر سیم کابل برق سرقتی کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و یا رفتار مشکوک از سوی افراد معلوم الحال و فرصت طلب موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------------


كشف 35 هزار مواد محترقه در نوشهر

جانشین انتظامي شهرستان نوشهر از كشف بيش از 35 هزار عدد انواع مواد محترقه از يك خودروی سواري خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "صدرا عبدی" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و فروش انواع مواد محترقه توسط فردی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را حین تردد در این شهرستان دستگیر کنند .

جانشین انتظامی شهرستان نوشهر، خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم 35 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف و وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

وی در ادامه اظهار داشت: هرگونه که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد .

سرهنگ عبدی در خاتمه از خانوادها خواست : با نظارت بيشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود وجلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذير در آستانه سال نو پيشگيري کنند.


---------------------------------------------------------------


حادثه رانندگی با یک کشته و 2 مصدوم در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و 2 مصدوم در کمربندی آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ساعت 11 و 30 دقیقه شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کمربندی این شهرستان بلافاصله ماموران کلانتری 12 به محل حادثه اعزام شدند.

وی، افزود: در حادثه که بر اثر برخورد یک خودروی کامیون با یک خودروی پژو به وقوع پیوست راننده این خودرو به علت شدت صدمات و جراحت های وارده جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، خاطرنشان کرد: 2 سرنشین دیگر این خودرو به شدت مجروح و با حضور عوامل امداد و نجات جاده ای به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ رضوانی با اشاره به این که علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و آئین نامه های رانندگی از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.


---------------------------------------------------------------


کشف 6 هزار عدد مواد محترقه در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از کشف 6 هزار و 800 عدد مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در تشريح اين خبر ، گفت: در اجراي طرح مبارزه با مواد محترقه به منظور پيشگيري از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقيقات پليسي موفق به شناسایی 3 عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل،خاطر نشان کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران با هماهنگي مرجع قضايي، در يک عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير و در بازرسی از این افراد 6 هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ شالیکار با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطر نشان کرد: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه بویژه در روزهای پایانی سال به جد برخورد می کند.

وی همچنین از شهروندان ،خواست :براي پيشگيري از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدي بگيرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتي در اين زمينه، مراتب را با شماره تلفن 110در ميان بگذارند.


---------------------------------------------------------------


سارق باطری خودروها در نکا دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق باطری خودرو ها و کشف 20 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو های سبک و سنگین موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، خاطر نشان کرد: متهم که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 20 فقره سرقت خودرو های سبک و سنگین اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پليس110 اطلاع دهند .


---------------------------------------------------------------


دستگیری 2 مخل نظم و امنیت عمومی در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان "بابل" از دستگيري 2 نفر از اراذل و اوباش و مخل نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در تشریح این خبر، گفت: در پی ایجاد درگیری و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط 2 نفر از اراذل و اوباش این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی، افزود: در پی این اقدام ناهنجار که مورد رعب و وحشت شهروندان نیز شده بود، ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: این افراد پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان به دام افتادند.

سرهنگ شالیکار با بيان اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند، به افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند، هشدار داد: با قانون‌شكنان و برهم‌زنندگان نظم و امنيت به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.


---------------------------------------------------------------


دستگیری 11 خرده فروش مواد مخدر در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از اجرای طرح امنیت اجتماعی ودستگیری 11 نفر درشهر مرزن آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر مرزن آباد به اجرا در آمد .

وی، افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با عاملان افیونی به اجرا در آمد، پس از تشکیل تیم های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی مناطق آلوده و عاملان افیونی در این منطقه شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، از دستگیری 11 عامل افیونی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه های این افراد در مجموع مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال سرقتی کشف شد.

سرهنگ خسروی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس با کسانی که قصد اختلال در نظم و امنیت عمومی و اجتماعی را داشته باشند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

خسروی در خاتمه از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده وهرگونه اطلاعات واخباری در زمینه های امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام دارند.


---------------------------------------------------------------


كشف 150 تن کود شیمیایی قاچاق در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف 150 تن کودشیمیایی قاچاق شهرستان خبر داد .

سرهنگ "حمیدرضا فرهودی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کودهای شیمیایی قاچاق در یکی از شهرک صنعتی بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل مگهداری کالا توسط متهم 150 تن کود شیمیایی قاچاق از نوع اوره کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی ارزش کشفیات این عملیات را بنا به نظر کارشناسان بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.


---------------------------------------------------------------


کشف 16 هزارعدد مواد محترقه در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 16 هزار و 560 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ذات الله رضوانی با اعلام اين خبر گفت: به منظور پیشگپیری از حوادث چهارشنبه آخر سال طرح نظارت بر واحدهای صنفی صنوف متخلف و برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی واحدهای صنفی عرضه انواع مواد محترقه در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ رضوانی از کشف 16 هزار و 560 عدد انواع مواد محترقه در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: در این طرح 6 واحد صنفی متخلف پلمب شد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان این که نگهداری و عرضه مواد محترقه می‌تواند خسارات جبران ‌ناپذیری به همراه داشته باشد از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------------


دستگیری سارقان سیم برق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 2 سارق سیم برق با 24 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم برق درشهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری انتظامی نشتا موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این رابطه شدند.

فرمانده انتظامی شهر

ستان تنکابن، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 24فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع این شهرستان اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را ازطریق تلفن 110 به مركز فوريت هاي پليس اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار