رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از بارش بیش از نیم متری برف در تاش خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 13 March 2021

بارش بیش از نیم متری برف در  تاش استان سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان نادیا میرشجاع  از بارش برف و باران در اکثر نقاط این استان خبر داد و اظهار کرد: ایستگاه تاش با 57 سانتیمتر بیشترین بارش برف را در استان داشته است.

وی از بارش 35 یانتیمتری در ایستگاه ملاده خبر داد و افزود: ایستگاه‌های کالپوش با 25 سانتیمتر و قلعه بالا شاهرود با 23 سانتیمتر نیز بعد از تاش و ملاده بیشترین بارش برف در استان ثبت کردند.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان همچنین از بارش 40 میلیمتری باران در ایستگاه تاش خبر داد و افزود: ایستگاه رضاآباد با 39 میلیمتر، ایستگاه 15 خرداد شاهرود با 37.5 میلیمتر، بسطام با 37.4 میلیمتر، دیزج با 34 میلیمتر و مجن با 32 میلیمتر بیشترین بارندگی را طی شبانه روز گذشته در این استان داشتند.

وی با اشاره به تداوم فعالیت این سامانه ناپایدار در آسمان استان از ادامه بارش‌ها در اکثر نقاط این استان و کاهش محسوس دمای هوا خبر داد.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان از وقوع رگبار و رعد و برق در غالب نقاط استان خبر داد و اضافه کرد: وزش باد شدید تا بسیار شدید در غالب نقاط استان محسوس است.

وی از کاهش دما 8 تا 12 درجه‌ای طی دیروز و امروز خبر داد و گفت: سرمای ناشی از این سامانه بارشی تا فردا یکشنبه 24 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار