استاندار قم گفت: تشدید نظارت‌ها بر اماکن اقامتی استان مورد تأکید است، از مردم درخواست داریم همانند گذشته رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد تأکید قرار دهند تا ان شاالله سال جدید را به‌خوبی و خوشی و سلامتی آغاز کنیم.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 13 March 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست ظهر امروز پس از شصت و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم عزیز قم در این‌یک سالی که از شیوع ویروس کرونا گذشته ‌نهایت همکاری را داشته‌اند و رعایت پروتکل بهداشتی مورد تأکید است.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید داشته‌اند و باید قدردان این نصایح باشیم، در استان قم به‌صورت منظم و هفتگی جلسات مقابله با کرونا را برگزار می‌کنیم و همه اعضای جلسات نهایت همکاری را داشته‌اند.

استاندار قم نقش گروه نقش گروه‌های مردم در مقابله با ویروس منحوس کرونا را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: خیران، گروه‌های جهادی و طلاب عزیز ظرفیت‌هایی در استان بودند که در این مدت اقدامات بسیار خوبی برای مقابله با کرونا انجام داده‌اند.

 تعامل بسیار خوبی میان مدیران و نمایندگان مردم قم در مجلس

سرمست عنوان کرد: تعامل بسیار خوبی میان مدیران استان و نمایندگان مردم قم در مجلس در راستای مقابله با کرونا وجود دارد و از این همراهی و همدلی تشکر می‌کنم و این موضوع سبب شده در وضعیت با ثباتی در استان باشیم، ممکن است این وضعیت با تجمعات و ترددها تغییر پیدا کرده و شکننده است.

وی تصریح کرد: به لطف خدا وضعیت استان قم در زمینهٔ کرونا آبی است و قرار شد فردا وضعیت رنگ‌بندی شهرها بروز رسانی شود و امیدواریم این وضعیت بهتر شود.

استاندار قم ادامه داد: در وضعیت فعلی و در شرایط پیش رو که مسافرت و ترددها و رفت‌وآمد بین خانواده‌ها افزایش پیدا می‌کند محدودیت‌ها با جدیت در سطح استان اعمال می‌شود.

سرمست گفت: تشدید نظارت‌ها بر اماکن اقامتی استان مورد تأکید است، از مردم درخواست داریم همانند گذشته رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد تأکید قرار دهند تا  ان‌شاالله سال جدید را به‌خوبی و خوشی و سلامتی آغاز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد ملی برای وضعیت‌های مختلف کاملاً شفاف است، منع سفر ویژه شهرهای قرمز و نارنجی است و برای شهرهایی که وضعیت آبی دارند منع سفری وجود ندارد ولی از زائران درخواست می‌کنیم پروتکل‌های بهداشتی را به‌خوبی رعایت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار