در قالب طرح ۱۴۰۰؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بیش از ۲ هزار تن کالای اساسی ویژه ایام پایانی سال به این استان اختصاص یافت و ذخیره شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 13 March 2021

علی تشنه دل - خبرگزاری بازار - سایت خبری بازار

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان روز شنبه در حاشیه بازدید از چند واحد صنفی به منظور رصد و پایش بازار ایام پایانی سال گفت: با هدف حفظ آرامش بازار در ایام پایانی سال و همچنین رفاه حال شهروندان استان سمنان به ویژه اقشار آسیب پذیر این سهمیه به استان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: ۲۶ تن گوشت قرمز منجمد و ۹۰ تن گوشت مرغ منجمد و همچنین ۷۵۰ تن میوه شامل ۲۵۰ تن سیب درختی و ۵۰۰ تن پرتقال از دیگر کالاهای اساسی است که به منظور کنترل و تنظیم بازار ایام پایانی سال در سطح بازار عرضه خواهد شد.

علی تشنه دل با اشاره به اقلام مشمول این طرح تصریح کرد: ۳۰۰ تن برنج ، ۶۹۳ تن شکر صنوف و ۳۰۰ تن شکر خانوار جهت توزیع اختصاص داده شد که از سوی شرکت های مباشر تامین در سطح استان عرضه خواهد شد.

تشنه دل افزود: این تعداد کالاهای اساسی در استان سمنان جذب و ذخیره سازی شده است و شبکه توزیع اقلام مذکور با اولویت سازمان میادین میوه و تره بار ، فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی های مصرف و توزیعی و شبکه های توزیع منتخب صنفی خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطر نشان کرد: در ایام پایانی سال و در قالب طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ ، این سازمان با مشارکت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی نسبت به تشدید نظارت و بازرسی در بخش عرضه اقدام خواهد نمود و همچنین تمهیدات لازم در خصوص عرضه کافی و با قیمت و کیفیت مناسبت کالا در قالب عرضه مستقیم ، فروش فوق العاده و اینترنتی با در نظر گرفتن شرایط کنونی متاثر از شیوع ویروس کرونا اندیشیده خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار