سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:
احمدی نیا گفت: استکبار جهانی امروز قصد از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت را که با گوشت و خون مسلمانان عجین شده است، دارد.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 12 March 2021

مسعود احمدی نیا سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر اصفهان در مُصلی بزرگ امام خمینی (ره) گفت: امانتداری و پاسداری از دستاورد‌های شهدا و ایثارگران وظیفه تک تک ماست و در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی باید با حرکت جهادی پیش برویم.

او با اشاره به اینکه اخلاص شهدا موجب پیروزی آن‌ها در همه میدان‌ها بود، تکریم شهدا را امری ضروری دانست و ادامه داد: تکریم خانواده شهدا و جایگاه و منزلت آن‌ها در واقع احترام به اسلام است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان بیان کرد: امروز ظرفیت بالای جامعه ایثارگران در حوزه اقتصاد، علم و دانش، توجه به تعلیم علوم دینی و پایداری در برابر همه تحریم‌های ظالمانه قابل مشاهده است.

او با بیان اینکه در نظام اسلامی همه در هر جایگاهی ظرفیتی موثر در امور نظام و جامعه هستند اظهارکرد: امروز دشمنان با جنگ نرم جوانان ما را هدف قرار داده‌اند.

احمدی‌نیا تصریح کرد: جوانان جامعه نشان داده‌اند که به مکتب اسلام و ولایت وفادارند، اما باید مواظب باشیم که دشمنان انقلاب و نظام این جوانان را هدف قرار داده است و به دنبال ایجاد فاصله میان نسل‌هاست.

او به بصیرت، مقاومت و پایداری ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: این بیداری و هوشیاری حاصل تلاش همه دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تاکید کرد: باید توجه داشت که با رعایت چارچوب‌های اخلاقی به پیاده نظام دشمن تبدیل نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار