امام جمعه سمنان گفت: بصیرت و مقاومت دو عنصر مهم و اساسی موفقیت ملت ایران مقابل دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 12 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان  آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب اسلامی در روز مبعث تاکید کرد: در صورتی که بصیرت و مقاومت با وحدت در جامعه همراه باشید توطئه دشمنان مانند همیشه بی اثر خواهد شد.

او به ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشکلات معیشتی مردم اشاره و از قوای سه گانه و مسئولان خواست گره گشایی از این مشکلات را در اولویت امور خود قرار دهند.

خطیب جمعه سمنان با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به نقش اثرگذار شهدا در پیروزی و تداوم مسیر انقلاب اسلامی اشاره و بر خدمت به خانواده معظم شهدا تاکید کرد.

او ظلم و ستم شش ساله عربستان سعودی علیه مردم مظلوم یمن را یاد آور شد و تصریح کرد: بمباران این مردم ستم دیده که با دست خالی و تقدیم هزاران شهید مقابل مستکبران ایستادند ادامه دارد، اما بدون شک توفیق مردم یمن مقابل عربستان سعودی قطعی است.

امام جمعه سمنان با تبریک مبعث رسول مکرم اسلام و اعیاد شعبانیه راه و اهداف جمهوری اسلامی را ادامه خط بعثت دانست و بر تاسی از راه پیامبر و ائمه معصومین تاکید کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار