امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات سال آینده گفت: در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به فردی رای دهیم که دلسوز مردم و کشور باشد.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 12 March 2021

حجت الاسلام سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان در مُصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر با تبریک عید سعید مبعث و فرارسیدن اعیاد شعبانیه افزود: در انتخابات آینده کشور در انتخاب رئیس جمهور جوان، متعهد، کاردان، دلسوز، خدوم و دشمن‌شناس دقت کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد پس از انتخابات ریاست جمهوری شرایطی پیش آید که وضعیت فعلی اقتصاد کشور اصلاح شود و بیان کرد: امیدواریم شاهد دولت کریمه اسلامی باشیم که دلش برای اسلام بتپد.
خطیب جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه مذاکره و صلح با افراد عهدشکن سودی ندارد و باید ما مانند آنان عمل کنیم تصریح کرد: دولت‌های مستکبر چیزی جز بردگی از ما نمی‌خواهند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه اینکه دموکرات‌ها ریشه اصلی ماجرای یمن و محاصره آن بودند اظهار داشت: برخی مسوولان کشور برای روی کار آمدن دموکرات‌ها ابراز خشنودی کرده و این امر را مقدمه بهبود اوضاع می‌دانستند.
حجت الاسلام میردامادی درخصوص بزرگداشت شهدا تصریح کرد: ما به شهدا بسیار مدنیون و بدهکاریم و باید قدر آنان را بدانیم.
وی با تاکید بر اینکه نباید ارزش‌های دینی فراموش شود خطاب به برخی مسوولان خاطرنشان کرد: زیر تختی که شما نشسته‌اید دریایی از خون شهداست و چگونه حیا نمی‌کنید که قصد تغییر نام خیابانی که به نام سیدابوالحسن اصفهانی است دارید.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: در کشوری که صدها هزار شهید تقدیم کرد انتظار می‌رود افرادی که به پست و مقامی رسیده‌اند به وظایف خود عمل کنند.
وی با اشاره به وضعیت موجود اقتصادی در کشور یادآور شد: امروز مردم برای خرید میوه باید بخش اعظمی از درآمد خود را هزینه کنند و مسوولان باید دست دلالان را کوتاه کرده و باغ‌ها را از انحصار برخی افراد خارج کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار