با همت خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی صورت گرفت؛
جمعی از مدیران و اصحاب رسانه مشهدی از بیمارستان ناظران بعنوان مجهزترین بیمارستان انکولوژی کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 12 March 2021

به گزارش تابناک رضوی، در این بازدید که با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و جمعی از مدیران رسانه برگزار شد مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد روند ساخت بیمارستان ناظران را تشریح کرد.

مهندس اصغر افراسیابی با بیان اينکه بیمارستان خیرساز به مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ مربع و با زیربنای ۲۹ هزار متر مربع بنا شده افزود: این بیمارستان دارای پنج طبقه شامل بخش‌های کودکان، زنان و مردان است و با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰میلیارد تومان توسط افراد نیک اندیش هزینه ساخته شده و ادامه فرآیند تجهیز بخش های درمانی نیز همچنان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان ناظران تکمیل کننده مرکز رادیو تراپی و انکولوژی رضا (ع) وابسته به انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد است و با محوریت ارائه خدمات به شیوه هتلینگ در اتاقهای یک و دو تخته به بیماران خدمت رسانی می کند.
افراسیابی افزود: بخشهای مختلف بیمارستان ازجمله اتاقهای عمل، بخش های بستری و اورژانس در حال حاضر فعال و به بیماران خدمات درمانی با تعرفه دولتی ارائه می شود.

وی با اشاره به معماری ویژه بیمارستان عنوان کرد: طراحی ویژه قسمتهای مختلف با رعایت اصول فنی و تخصصی و مشاورین ویژه صورت گرفته است.

در ادامه دکتر مسعود خانی رئیس بیمارستان ناظران عنوان کرد: این بیمارستان مجهز ترین مرکز انکولوژی کشور در حوزه درمان بیماری سرطان است.
به گفته وی در این بیمارستان که دوم بهمن ماه امسال فعالیت اش را آغاز کرده ۳۸۰نفر نیروی جوان در بخش های مختلف بستری و درمانی ، اداری و اجرایی مشغول به کار هستند و بتدریج با راه اندازی بخش های دیگر بیمارستان برای حدود ۳۰۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.
در این ديدار همچنین مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی از تلاش‌های این انجمن در ساخت بنایی زیبا و ارزشمند و ماندگار با پشتوانه مردمی و همت افراد نیکو کار تقدیر و تشکر کرد .
مجتبی محمودی اعلام آمادگی همکاری های جامعه مطبوعات را در معرفی بیمارستان ناظران و مرکز انکولوژی رضا (ع) عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار