در بحث تایید صلاحیت کاندیداهای ورود به عرصه پارلمان شهری و روستایی در این دوره با تمام جدیت و رعایت شرایط دینی و حساسیت‌های لازم و نظارت مراجع ششگانه و رعایت مر قانون و بدون هیچگونه گذشتی به تایید صلاحیت ها خواهیم پرداخت تا دیگر شاهد حوادث ناگوار دوره قبل نباشیم.
کد خبر: ۹۴۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ 11 March 2021

به گزارش تابناک مازندران، در این نشست دکتر کریمی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:ما در انتخابات آینده شوراهای اسلامی شهر ها و روستاهای بابل نیازمند ورودافرادی کاربلد ، کاردان، دلسوز و پاکدست بوده و مردم در انتخابات پیش رو به چنین افرادی رای بدهند.

وی افزود:در مدت ۹ ماه از نمایندگی ما و با پیگیری‌هایی که توسط دوخادم ملت صورت پذیرفت، تقریبا ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار اضافه بر مصوب سال گذشته به شهرستان تزریق شد.

برگزاری نشست خبری نمایندگان بابل با فعالان رسانه
 

 

وی ادامه داد:در سفر اخیر دکتر نوبخت به شهرستان بابل ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب و مقدار قابل توجهی از آن جذب شد.

عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:به خاطر شرایط کرونایی بخش صنعت فعلاً متضرر شده و حال و روز خوبی ندارد.

وی افزود:در حمایت از خبرنگاران و در خصوص قانون جامع مطبوعات قطعاً گام‌های موثری خواهیم برداشت البته دولت باید لایحه آن را تقدیم مجلس کند.

دکتر کریمی تصریح کرد:یکی از سیاست های کاری ما جذب سرمایه گذاران بزرگ برای سرمایه گذاری در شهرستان بابل است.

وی ادامه داد:اتصال خط راه آهن شیرگاه به بابل که جزو مصوبات مجلس قبلی بود از پیگیری‌های جدی ماست و ۷۰ کیلومتر فیبر نوری برای شهرستان بابل مصوب شده است.

وی گفت:برای تکمیل پروژه ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل و احداث ورزشگاه در حیدرکلا جلسات بسیار خوبی را با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سه تن از معاونین وزیر ورزش داشتیم که مقررشدبرای ترمیم چمن ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل تا سقف ۵ میلیارد تومان واز محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ نیز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه حیدر کلا در فاز اول در نظر گرفته شد.

دکتر کریمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران بطور قاطع جواب داد:مطرح کردن بحث فعالیت پنهان نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در خصوص جدایی بندپی از این شهرستان کذب محض می باشد.

براساس این گزارش همچنین مهدی سعادتی ،دیگرنماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:با توجه به وجود افراد لایق و شایسته در کلانشهر بابل عقیده و تلاش ما بر این است که در بدنه اجرایی وزارتخانه ها با توجه به علم ،تعهد و پاکدستی افراد از نخبگان این شهرستان بهره گیری شودوما نیازمند به مدیرانی سالم در جامعه هستیم.

وی افزود:ما امانت دار رای مردم هستیم و باید بار امانت را به خوبی به دوش بکشیم، وظیفه ما خدمت رسانی مطلوب به مردم عزیز بابل می باشد.

وی ادامه داد: در این مدت نه ماه از نمایندگی، برای نجات اقتصادی بسیاری از کارخانه ها و مراکز صنعتی گام های بسیار خوبی را برداشتیم و بسته های اقتصادی خوبی را برای آن تدارک دیده ایم.ما توانستیم در این نه ماه اخیر ۳ هزار میلیارد تومان از بانک صادرات برای سرمایه در گردش این واحدهای صنعتی اعتبار اخذ کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در بحث تایید صلاحیت کاندیداهای ورود به عرصه پارلمان شهری و روستایی در این دوره با تمام جدیت و رعایت شرایط دینی و حساسیت‌های لازم و نظارت مراجع ششگانه و رعایت مر قانون و بدون هیچگونه گذشتی به تایید صلاحیت ها خواهیم پرداخت تا دیگر شاهد حوادث ناگوار دوره قبل نباشیم.

وی افزود:نباید با بغض و کینه با تخلفات برخورد کرد و قلم زد بلکه باید با تزریق امید به جامعه به اطلاع رسانی پرداخت.

وی ادامه داد:تمامی شهرک های صنعتی و ناحیه های صنعتی شهرستان بابل به نوعی با مشکل تصفیه خانه فاضلاب به صورت کلی مواجه هستند که در این خصوص نشست های موثری در کشور انجام شد و اعتبارات قابل توجهی نیز برای این امور در نظر گرفته شد و در آینده‌ای نزدیک این مشکل به امید خدا برطرف خواهد شد.

سعادتی تصریح کرد: تشکیل شورای اطلاع رسانی دفاتر نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی مورد تاکید است.

وی در پایان گفت:در بحث روشنایی کمربندی جنوبی شهرستان نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار