رییس مرکز بهداشت شرق اهواز:
 رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با بیان اینکه جوانان و نوجوانان بیشتر در معرض ابتلا به کرونا هستند گفت: طبق بررسی انجام شده در هفته گذشته ۳۳ درصد میانگین مبتلایان به کرونا در منطقه شرق اهواز در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال بودند.
کد خبر: ۹۴۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 11 March 2021

امراله مردانی  اظهار داشت: همچنین ۲۹ درصد مبتلایان منطقه شرق اهواز در رده سنی ۳۰ تا ۴۴ و ۲۴ درصد در رده سنی ۴۵ تا ۵۹ سال بودند که نشان می دهد، نوجوانان و جوانان بیشترین درگیری را با کرونا داشتند.

وی با بیان اینکه روزانه چهار هزار تست کرونا در منطقه شرق اهواز انجام می شود افزود: در هفته گذشته ۱۵ هزار نمونه گیری صورت گرفت ولی در چهار روز ابتدایی هفته جاری ۱۶ هزار تست انجام شد.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: برای اینکه بیماران بیشتری را شناسایی کنیم میزان تعداد تست های خود را افزایش دادیم. این موضوع کمک می کند تا بیماران را در محلات مختلف شرق اهواز شناسایی و از ورودشان به سطح شهر جلوگیری کنیم.

روزانه یک هزار و ۲۰۰ نفر به مراکز منتخب مراجعه می کنند

وی با بیان اینکه همچنان روند مراجعه بیماران کرونایی به مراکز منتخب بهداشتی شرق اهواز افزایشی است گفت: روزانه یک هزار و ۲۰۰ نفر فقط به مراکز منتخب شرق اهواز مراجعه می کنند همچنین تعداد زیادی از مردم به پنج مرکز نمونه گیری دیگر در فرودگاه، پایانه مسافربری شرق، بیمارستان امیرالمومنین و امام (ره) و اتوبوس آمبولانس مراجعه می کنند.

مردانی از شهروندان خواست برای ریشه کنی کرونا پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

همچنان ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار