اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 20 اسفند توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۴۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 11 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 20 اسفند ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 20 اسفند بشرح زیر است:

اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه  20/12/99 تقدیم حضور می گردد .

 

کشف 15 هزار عدد مواد محترقه در چالوس 

فرمانده انتظامی شهرستان "چالوس " از کشف 15 هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را دستگیر کنند .

سرهنگ خسروی، خاطر نشان کرد: در بازرسی از واحد صنفی متهم 15 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: استفاده از مواد محترقه و هرگونه رفتاری که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد .

خسروی در خاتمه از خانوادها خواست: با نظارت بيشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود وجلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذير در آستانه سال نو پيشگيري کنند.


--------------------------------------------------------------


ارتقای ایمنی جاده ها در ایام تعطیلات نوروز 1400 

رئیس پلیس راه راهور ناجا در "ساری"، گفت: با همگرایی و هم افزایی دستگاه های متولی امر ترافیک در ایام تعطیلات نوروز 1400 بدنبال ارتقای ایمنی جاده ها هستیم . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "هادی امیدوار" رئیس پلیس راه راهور ناجا روز گذشته با حضور در استان مازندران در نشست تعاملی اداره کل راهداری و پلیس راه استان که در راستای برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای طرح ترافیکی نوروز 1400 در سالن اجتماعات راهداری استان برگزار شد بر توسعه ایمنی جاده های استان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: نوروز 1400 متفاوت از نوروز سال های قبل است و باید با اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های منطقه ای نسبت به مدیریت و کنترل بیماری کرونا برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام کرد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی بین سازمان راهداری و پلیس راه یکی از اهداف مهم تعامل و هماهنگی با سازمان راهداری و دیگر سازمان های مرتبط با امر ترافیک را بهبود وضعیت راه ها و ارتقای ایمنی جاده ها برشمرد .

سرهنگ امیدوار تاکید کرد : با تعامل، هم افزایی و همگرایی بین دستگاه ها در حوزه ترافیک در ایام تعطیلات نوروز 1400 ضمن ارائه خدمات بهتر به مردم شریف کشور نسبت به تقویت ایمنی جاده ها اقدام کرد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در ادامه با اشاره به اینکه استان مازندران از استان های مسافر پذیر و مقاصد گردشگری در ایام تعطیلات نوروز است، افزود: باید با تعامل و همکاری بین سازمان ها، گام موثری در راستای ارتقای کیفی خدمات به شهروندان برداشت .


--------------------------------------------------------------


دستگیری سارق سیم برق در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق سیم برق و داخل خودرو با 20 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم برق وداخل خودرو درشهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی گتاب سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر شد و در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 20فقره سرقت سیم برق و داخل خودرو اعتراف کرد .

فرماندهی انتظامی شهرستان بابل در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را ازطریق تلفن 110 به مركز فوريت هاي پليس اطلاع دهند .


--------------------------------------------------------------


توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در نور 

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 3 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبني بر قاچاق چوب و فراورده های جنگلي در حوزه پاسگاه انتظامی رویان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران با تقویت گشت های انتظامی یک خودروی وانت نیسان را در حین حمل چوب جنگلی مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف 3 تن چوب قاچاق در بازرسی از خودری مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: ضمن تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------------


سارق باغات و مزارع کشاورزی در شهرستان سیمرغ دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از کشف 8 فقره سرقت و دستگیری سارق باغات و مزارع کشاورزی در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین اسدی در تشریح این خبر، گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان در حین اجرای ماموریت به فردی که حال برداشت مرکبات از باغی در حوزه استحفاظی این شهرستان بود مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ، تصریح کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را که قصد فرار از محل را داشت دستگیر کردند .

سرهنگ اسدی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 8 فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


--------------------------------------------------------------


کشف 2 تن مرغ خارج از شبکه توزیع در میاندورود 

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از کشف2تن مرغ خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "وحید محمدی" در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر بیان داشت: ماموران انتظامی این شهرستان حين کنترل محورهای مواصلاتی به یک كاميونت حمل مرغ مشكوك شده و آن را متوقف كردند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي قضائي و در بازرسي از این خودرو 2 تن مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزيع كشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: ضمن تحویل مرغ های کشف شده به سازمان مربوطه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محودی با بیان این که كارشناسان ارزش تقریبی محموله طيور كشف شده را یک میلیارد و 100ميليون ريال اعلام كردند، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه، موضوع را از طريق 110 به پلیس اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------------


دستگیری سارق سیم برق در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه ازدستگیری سارق سیم و کابل برق با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع ، موضوع دردستورکار پليس آگاهی قرار گرفت.

وی، خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسي های همه جانبه، سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بود شناسایی کردند.

سرهنگ حسن زاده، افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگير شد و در بازجويي های انجام شده به 8 فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان، توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------------


كشف 2 و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی، از توقيف خودروی حامل 2 و نیم تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اين فرماندهي حين کنترل خودروهاي عبوري ، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی ، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 و نیم تن چوب آلات جنگلی که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی با اشاره به این که چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد،افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------------


سارق ساختمان های نیمه کاره در دام پلیس نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف 16 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره  پرونده ای تشکیل و در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی، افزود: در این راستا، ماموران تجسس کلانتری 11 با انجام اقدامات پلیسی، سارق  را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهم که دارای سابقه سرقت نیز بوده است در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 16 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پليس110 اطلاع دهند .


--------------------------------------------------------------


دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان "بهشهر" از دستگيري 9 نفر از اراذل و اوباش و مخل نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در پی ایجاد درگیری ها و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط 9 نفر از اراذل و اوباش این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی، افزود: در پی وقوع این اقدام ناهنجار که مورد رعب و وحشت شهروندان نیز شده بود، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: این افراد که از محل نیز متواری شده بودند پس از هماهنگی قضائی در عملیات غافلگیرانه، در مخفیگاهشان به دام افتادند.

سرهنگ عنایتی گنجی با بيان اينكه متهمان پس از بازجوئي و تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند، به افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند، هشدار داد: با قانون‌شكنان و برهم‌زنندگان نظم و امنيت به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.


--------------------------------------------------------------


کشف بیش از 6 هزارعدد مواد محترقه در بابلسر 

فرمانده انتظامي بابلسر از کشف 6 هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "حسین زارع " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، طرح نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی، افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 واحد صنفی تهیه و عرضه مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، اظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضائی، متهمان در 2 عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی آنان در مجموع 6 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در پایان، از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال شهروندان در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس گزارش کنند.


--------------------------------------------------------------


فروشنده مواد محترقه در بابل به دام افتاد 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 5 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند .

سرهنگ شالیکار، خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودری متهم 5 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه کشف و وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

وی همچنین، اظهار داشت: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از خانوادها خواست : با نظارت بيشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود وجلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذير در آستانه سال نو پيشگيري کنند.


--------------------------------------------------------------


جمع آوری معتادان متجاهر در عباس آباد 

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد از دستگیری 27 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسین عبدی" در گفت‌ وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنيت شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجراء گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: در اجراي اين طرح 27 معتاد متجاهر و پرخطرکه دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر نیز بودند از مناطق آلوده شهرستان جمع آوري و با هماهنگي مرجع قضائي به مراکز درمانی و كمپ ترك اعتياد معرفی شدند.

وی در خاتمه امنیت را زمینه ساز توسعه و پیشرفت هر جامعه ای برشمرد و بر همکاري و مشاركت آحاد مردم با پليس در ارتقاء نظم اجتماعي جامعه تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار