رئیس انجمن روانشناسی و مشاوره استان ایلام گفت: مددجویان کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی از جمله اقشاری هستند که در معرض آسیب‌های اجتماعی بوده بنابر این لازم است تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با چنین اسیب هایی در نظر گرفته شود که راه اندازی مراکز مشاوره‌ای از جمله مهم‌ترین این اقدامات است.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 11 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام،رحمت رمضانی اظهار داشت: از آنجایی که مشکلات گوناگون در جهان در حال افزایش است گفت: امروزه نهادهای بین المللی از جمله سازمان جهانی بهداشت تمرکز عمده آنها بر روی سلامت روانی و پیشگیری از مشکلات روانی است.

وی گفت:مددجویان کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی از جمله اقشاری هستند که در معرض آسیب‌های اجتماعی بوده بنابر این لازم است تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با چنین اسیب هایی در نظر گرفته شود که راه اندازی مراکز مشاوره‌ای از جمله مهم‌ترین این اقدامات است.

رمضانی بیان داشت: بر اساس آمارهای موجود کرونا علاوه بر افزایش میزان طلاق در استان آمار ازدواج را نیز در استان کاهش داده است و علاوه بر اینها در این مدت شاهد افزایش درخواستهای کمک در زمینه‌های سلامت روانی را شاهد بوده‌ایم..

وی افزود: در این شرایط افزایش آموزش‌های مرتبط با سلامت روانی مردم و سواد روانی آنها از نیازهای مهم جامعه و خصوصاً قشر مددجوی استان بوده که البته راه اندازی اینگونه مراکز روانشناسی و مشاوره‌ای توسط کمیته امداد اقدام مناسبی در این زمینه است./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار