دادستان قزوین:
دادستان قزوین گفت: نباید چراغ هیچ واحد صنعتی و تولیدی در استان بر اثر مشکلات و معضلات داخلی خاموش شود و به چرخه صنعت و اشتغال استان خلل و خدشه وارد آید.
کد خبر: ۹۴۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 10 March 2021

 

محمد قاسمی روز چهارشنبه در اولین نشست عارضه‌یابی صنایع استان که با حضور مسوولان قرارگاه صنعت سپاه، بسیج حقوقدانان و بسیج رسانه برگزار شد، افزود: امیدواریم برگزاری مستمر این جلسات در بهبود وضعیت بخش صنعت و تولید استان موثر باشد و از همه ظرفیت‌های موجود در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران استفاده شود.

وی افزود: ما تلاش می کنیم در حیطه مسئولیت خود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت های قانونی، مشکلات و موانع موجود را بر سر راه صنایع برطرف کرده و گره‌های موجود را باز کنیم.

دادستان قزوین در ادامه بیان داشت: افرادی که در حوزه تولید وارد می‌شوند، باید به قوانین و مقررات بانکی، قضایی، حقوقی، بیمه‌ای و مالیاتی آگاه باشند، تا بتوانند نظرات جامعی را ارائه دهند و در شرایط مختلف تصمیمات درستی اتخاذ کنند.

قاسمی با اشاره به تصمیمات و اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیل و رفع موانع تولید در استان، افزود: اینگونه اقدامات در شرایط جنگ اقتصادی باید ادامه دار باشد، اما گاهی برخی مسئولان به حوزه صنعت نگاه تک بُعدی دارند که باید این نگاه را کنار بگذارند.

این مقام قضایی استان با بیان اینکه یکی از دغدغه های دستگاه قضایی حل مشکلات صنعتگران است، اظهار داشت: فعالان بخش صنعت و تولید باید بدانند که مسئولان تمام تلاش خود را برای پیگیری مسائل آنها دارند و رسانه‌ای شدن این موضوعات می‌تواند باعث ایجاد انگیزه در بین سرمایه‌گذاران شود.

وی افزود: نباید تولیدکنندگان را در این شرایط حساس اقتصادی در انبوه مشکلات رها کرد و پس از آن انتظار اشتغال و تولید داشته باشیم، زیرا این انتظار درستی نیست و باید همه تلاش کنیم تا باری از دوش حوزه صنعت برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار