معاون عمرانی و ترافیک منطقه ۶ شهرداری کرج، گفت: با حفر ۱۵ حلقه چاه جدید مشکل روان آبهای سطحی خیابان شهید بهشتی کرج مرتفع شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 10 March 2021

مشکل روان آبهای سطحی خیابان شهید بهشتی کرج مرتفع شد

به گزارش خبرنگار «تابناک البرز» علی مهدی زاده در خصوص فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در منطقه ۶ شهرداری کرج، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون پروژه‌های مختلف عمرانی اجرا شده که در اجرای این پروژه ها پیوست فرهنگی و محیط زیستی نیز دیده شده است.

وی از احداث میدان در تقاطع بلوار خوارزمی، اصناف و باهنر بعنوان یکی از کریدورهای بزرگراه شمالی در آینده خبر داد و افزود: از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته می‌توان به عملیات های تراش و روکش آسفالتی بلوار باهنر، عملیات تراش و روکش آسفالتی خیابان شهید بهشتی از میانجاده تا میدان حصارک، اجرای میکروسرفیسینگ (آسفالت حفاظتی) بلوار شهید ناصربخت، اجرای تراش و روکش آسفالتی معابر فرعی قلم (شرقی و غربی) از خیابان ۱۲قلم تا خیابان ۲۳قلم، اجرای تراش و روکش آسفالتی خیابان ۲۶ متری بنیاد و جدولگذاری و تراش رو روکش آسفالتی خیابان شهید شجاعی(تختی) اشاره کرد.

معاون عمرانی و ترافیک منطقه ۶ شهرداری کرج به پیاده روسازی و مناسب سازی گذرگاه عابرپیاده خیابان شهید رجایی حصارک اشاره کرد و گفت: دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه ساخت پیاده رو ها می‌توان به پیاده روسازی و مناسب سازی گذرگاه عابر پیاده در خیابان قلم و پیاده روسازی و ‌مناسب سازی پارک پامچال واقع در بنیاد اشاره کرد.

مهدی زاده از حفر تعداد ۱۵ حلقه چاه جذبی اشاره کرد و تصریح کرد: با بهره برداری این پروژه از روان آبهای سطحی در خیابان جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه جدول‌گذاری، پیاده روسازی، اصلاح هندسی و نصب تجهیزات ترافیکی در کنارگذر تقاطع شهدای حصارک در محدوده منطقه ۶ و کمالشهر از دیگر پروژه‌های سال ۹۹ است، خاطرنشان کرد: تکمیل قرائت خانه پارک ابن سینا حیدرآباد، عملیات تراش و روکش آسفالتی معابر شاهین ویلا نیز ازدیگر برنامه های صورت گرفته و برخی از آنها نیز درحال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار